Kawasaki GPX 600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snijboon

MF veteraan
10 okt 2007
8.598
35
Veendam
Ik verkoop deze motor voor mij broer

Hij is zelf een internationaal vrachtwagen chauffeur. Daardoor is hij eigenlijk alleen maar de weekenden thuis.

Zeer nette GPX 600 van 1994. Heeft 11.379km gelopen. Onder de buddy zit schijfremslot met dubbele sleutel, orginele handleiding en gereedschap. Gaat weg vanwege aanschaf woning. Bij serieuse interesse is een proefrit uiteraard mogelijk.


Prijs 1400 euro.

Reacties kunnen via PB of Mail.
en die geef ik dan door aan me broer. (heb vaker telefonische contact met me broer)

29ffmtj.jpg

1z56cgl.jpg

k9c0li.jpg

168sj61.jpg

1z31mw7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iets meer info over de technische en optische staat en wanneer de laatste beurtjes zijn geweest is misschien wel handig... Trouwens wel een erg lage km-stad voor zo'n oud beestje, of is hij al klokje rond geweest?
 
Iets meer info over de technische en optische staat en wanneer de laatste beurtjes zijn geweest is misschien wel handig... Trouwens wel een erg lage km-stad voor zo'n oud beestje, of is hij al klokje rond geweest?

Technische is hij in goede staat
Het enige is dat hij al 2 jaar stil staat ;) al gedurig loopt hij wel maar dat is niet heel veel ;)

Hij is 2 jaar geleden gekocht bij dealer bij mij in het dorp en daar heeft hij beurtje gehad

Kilometer stand is gewoon laag en hij is nog niet het klokje rond geweest ;) Vorige rijder moet ook ergens hier in het zelfde dorp wonen en hij reed zeer weinig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan