Kawasaki GPX 600R Ninja

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackDevil

MF'er
27 feb 2004
30
0
Groningen
Beste motormaatjes,

Het is tijd om na 12 super jaren afscheid te nemen van mijn allergrootste hobby. Niet omdat ik het wil maar omdat ik vanwege een zeer onwillige knie niet meer kan.

Met pijn in mij hart moet ik dus ook afscheid gaan nemen van mijn Kawasaki GPX 600R Ninja.

full



Wie gaat de zorg van mijn Kawa op zich nemen en doet mij een waardig bod (nee, voor 500 euro, gaat ie niet weg!)?
Hieronder wat gegevens:

Bouwjaar: 1995
KM: 32250
Extra's: Getint raam, carbon uitlaat (super geluid!!!)
De Kawa is in tegenstelling tot de berijdster wel in topconditie (accu, bandjes, ketting)

Heb je serieus interesse? Bel me dan even op 06-54391378
full
 
Laatst bewerkt:
Een raam nog wel?

Ook elektrisch bedienbaar?

Airco?

Ik hoop voor jou dat jij het van je looks moet hebben en niet van je humor...... B|

Beetje respect voor deze motor, is namelijk te vinden in Freejack. Is dan ook het enige goede aan die film :)
 
Een raam nog wel?

Ook elektrisch bedienbaar?

Airco?

Jazekers, een heeeeeeeeeeeeeeeeeel raam, als je wil maak ik em electrisch en airco krijg je erbij als je je helm afzet.

Ik heb er trouwens meer aan als je een geinteresseerde voor de Kawa weet......
 
Ik hoop voor jou dat jij het van je looks moet hebben en niet van je humor...... B|

Beetje respect voor deze motor, is namelijk te vinden in Freejack. Is dan ook het enige goede aan die film :)
Ging meer om t feit dat t een kuipruitje is ipv een raam ;)

Voor de rest als je op gelet hebt rij ik ook kawa dus respect zat voor t merk ;)
 
Jazekers, een heeeeeeeeeeeeeeeeeel raam, als je wil maak ik em electrisch en airco krijg je erbij als je je helm afzet.

Ik heb er trouwens meer aan als je een geinteresseerde voor de Kawa weet......
Heb al een dikke kawa ;)
 
Ging meer om t feit dat t een kuipruitje is ipv een raam ;)

Voor de rest als je op gelet hebt rij ik ook kawa dus respect zat voor t merk ;)

Go KAWA! Eigenlijk heb je natuurlijk gelijk, maar ja, gaat het om mijn motor, dan schiet ik natuurlijk in de verdediging ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan