Kawasaki GPX600R 1991

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mosibi

MF veteraan
21 mei 2004
8.132
3
Toch wel even slikken, doe ik het of doe ik het niet. Toch maar doen dus...

Te koop, mijn Kawasaki GPX 600R uit 1991, met 33250 kilometer op de teller (and still counting). Ik heb deze motor zelf begin 2004 gekocht met een kilometerstand van 15000. Ik heb op deze motor leren rijden en geniet er nog steeds erg veel van, maar ik ben toe aan meer vermogen.

Helaas bulk ik niet van het geld, dus eerst moet deze verkocht worden en dan de komende tijd op zoek naar een leuke betaalbare Kawasaki ZX9.

Ik onderhoudt de GPX goed en ik heb dan ook bijgehouden wat er wanneer aan gebeurt is:

19-02-2005 (km-stand ongeveer 21500):
* Kleine beurt
* Voorband vervangen: Dunlop K205 110/80/v16
* Achterband vervangen: Dunlop K205 130/90/v16
* Nieuwe ketting en tandwielen
* Olie ververst
* Oliefilter vervangen
* Forte 1 en 2 toegevoegd aan de benzine
* En uiteraard een algehele controle van de motor

25-02-2006 (km-stand 26000):
* Grote beurt
* Carburateurs gesynchroniseerd
* Kleppen gesteld
* Alle vloeistoffen ververst
* Oliefilter vervangen
* Forte 1 en 2 toegevoegd aan de benzine
* En uiteraard een algehele controle van de motor

01-07-2006 (km-stand 29380):
* Achterband vervangen: Dunlop K205 130/90/v16

pict0831_640x480.jpg


cert_02-07-2006_041_640x480.jpg


Mocht je nog meer foto's willen zien, die zijn de te vinden op http://www.unixguru.nl/motor/ (mijn site).

Helaas heeft de motor wel wat gebruikssporen opgelopen in de afgelopen jaren, maar goed, het is dan ook geen nieuwe motor. Er zit in de tank een deukje die niet opvalt (zat er al in toen ik hem kocht) en sinds een paar weken zitten er krassen aan de rechterkant van de onderkuip. Om deze te zien, moet je op de knieen, maar goed, ze zijn er wel.

Oh ja, de vraagprijs: 1650 euro
 
Laatst bewerkt:
[me]Mosibi is een paar daagjes weg.
[/me]


Reacties van mijn kant blijven dus even uit.
 
ff wat extra info:

Het originele gereedschaps setje en onderhoudsboekje heb ik er ook bij. Kom op mensen, doe me een leuk bod!
 
De ketting en tandwielen moet vervangen worden kwam ik gisteren achter. Omdat ik een nette motorfiets wil verkopen is de genoemde vraagprijs inclusief een nieuwe kettingset!
 
Mooie bike , jammer van die kleur. Voor mij moet ie namelijk groen :] zijn!!!!

Suc6 met de verkoop. :Y

Tja, dat is de echte Kwak kleur he *D Nou, dan doe ik niet lullig, lever ik er een busje groene verf en een goede kwast bij })

Kun jij lekker :] op je groene GPX :Y *O*
 
Néééh dankje , z'n groene voorganger doet et nog prima! :] Ga er elke dag mee naar het werk door weer en wind en nog ziet hij er pico-bello uit. :Y

Maar toch ff KICK!
 
Ik wil wel een bod doen, maar ben bang dat je boven mijn budget zit :( wel een mooie fiets!!!

Weet iemand of de GPX ook in zwart-goud uitvoering is gemaakt?
 
Ik wil wel een bod doen, maar ben bang dat je boven mijn budget zit :( wel een mooie fiets!!!

Weet iemand of de GPX ook in zwart-goud uitvoering is gemaakt?

Stuur die man een mail met een bod ;)
Misschien dat ie er wel mee kan leven... nee heb je... ja ken je krijgen ;)


:9
 
Ik wil wel een bod doen, maar ben bang dat je boven mijn budget zit :( wel een mooie fiets!!!

Weet iemand of de GPX ook in zwart-goud uitvoering is gemaakt?

Hoi.

Doe me maar een bod, de genoemde prijs is een vraagprijs, dus misschien komen we wel bij elkaar. Voor zover mij bekend is de GPX origineel niet in zwart-goud. De GPZ is dat wel, die heeft alleen weer iets minder vermogen als de GPX en is iets kleiner.
 
hmm jammer dat je zo'n end weg woont (klazienaveen e.o. zag ik op je site). Wel mooi motootje voor een nette prijs als je het mij vraagt.

suc6 met de verkoop!

(tevens subtiel schupke)
 
Och, ik ga morgen toch een stukje toeren, dus... O-)

Alleen is Rotterdam wel erg ver voor een toer, maar wil je best wel tegemoet rijden hoor.
 
Hee mosibi,
Voor mij het zelfde gevalletje als voor tspark... even om map24 gekeken 208 KM!!!

pfff...

als ik in jou buurt kom dan laat ik het zeker weten, maar nu op dit moment zit het er even niet in :N
 
Hee mosibi,
Voor mij het zelfde gevalletje als voor tspark... even om map24 gekeken 208 KM!!!

pfff...

als ik in jou buurt kom dan laat ik het zeker weten, maar nu op dit moment zit het er even niet in :N

Ik weet natuurlijk niet waar je vandaan moet komen, maar vanuit mijn omgeving kan ik een leuke toer naar Zwolle en omgeving maken, dus ook voor jou geldt, ik kan je best wel halverwege een keer ontmoeten als dat het een stuk makkelijker voor je maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan