Kawasaki GPX600R '93

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* hihihaha, die van mij is lekker puh eerder verkocht. (grapje Rat) nu de jouwe (of je vriendin haar motor) nog. succes, maar het wordt/is lente, dus tijd om lekker te rijden en een motor te (ver)kopen.
 
Mijn GPX is van 89, nu 56000 MILES, rijd 1:20 tot 1:25 (normaal benzine) en rijd nog steeds als een trein. Geen druppel olie verbruikt ze. Je kan er plat mee de bochten in, 210km/h (dan 1:17) en is ook nog makkelijk zelf te onderhouden.

Dus de GPX(Z) is wel een goede motor, helaas niet meer zo gevraagd sindsdien de ZX op de markt zijn.

Zet je motor ook eens bij MOTO GP SPORT – Let's watch incredible Moto GP racing sport op de verkoop, misschien heb je daar meer geluk.
 
ff :W

full
 
Gemiste kans mensen ! Het betreft hier een lichtvoetige en nogal geruisloze motor die voor een aparte sensatie zorgt. Na een uur proefrijden waren motor en ik verkocht en al gelijk beste vrienden geworden.

Aanbetaling is gedaan, nu nog echt betalen en motorophalen. moTorDMuis en Rat&Mouse bedankt voor de hartelijke ontvangst. Tot snel.
 
Gemiste kans mensen ! Het betreft hier een lichtvoetige en nogal geruisloze motor die voor een aparte sensatie zorgt. Na een uur proefrijden waren motor en ik verkocht en al gelijk beste vrienden geworden.

Aanbetaling is gedaan, nu nog echt betalen en motorophalen. moTorDMuis en Rat&Mouse bedankt voor de hartelijke ontvangst. Tot snel.
Aha, ik kan weer reageren ;)

Graag gedaan, komt allemaal goed. WPHB(CD-rom), bougies, oliefilter en een voorvorkkeerring(motorolie heb ik volgens mij nog staan) zitten erbij, en je kan de kleine beurt(laten) doen (door jullie monteur) :)


p.s.: volgende keer zal ik onze dierentuin wel buiten laten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan