Kawasaki GPZ 500 S 1991

Wat zou jij voor deze bike overhebben?

  • 500 - 600 Euro

    Stemmen: 5 22,7%
  • 600 - 700 Euro

    Stemmen: 2 9,1%
  • 700 - 800 Euro

    Stemmen: 1 4,5%
  • 800 - 900 Euro

    Stemmen: 1 4,5%
  • 900 - 1000 Euro

    Stemmen: 2 9,1%
  • 1000 - 1100 Euro

    Stemmen: 9 40,9%
  • 1100 - 1200 Euro

    Stemmen: 2 9,1%
  • 1200 - 1300 Euro

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1300 - 1400 Euro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.

skf6000

MF'er
25 mrt 2007
103
0
Zeist
Hoihoi,

M'n motor staat nog steeds te koop... Ik ben echt op zoek naar een andere machine nu, deze heeft onderhand wat onderhoud nodig, kleppen moeten eigenlijk gesteld worden en er moet een set nieuwe banden op. Ik merk dat ik toe ben aan een andere motor en wil een beginner laten genieten van dit heerlijke beestje.

Ik heb hem nu bijna een jaar in m'n bezit, en destijds half november 2007 van Fastlady hier op t forum gekocht.

Specs:
- 500 CC
- Tweecylinder
- bouwjaar: 1991
- Verzekering: +/- 15 Euro p/m
- Voorband: Kan nog eventjes mee, maar niet lang meer
- Achterband: Moet een nieuwe op
- KM-stand: 29240 29615 inmiddels 31007
- Hij heeft eigenlijk een grote beurt nodig.
- Volgens mij is ie ook terug te brengen tot 25 kw, maar bij mij is ie op vol vermogen :]


Hij is VERKOCHT


En dan nu:
full

full

full

full

full


okeee 900,-

Bij het betalen van 1450,- zorg ik ook voor het onderhoud etc. dus dan krijg je hem met nieuwe banden, en de beurt.

Oh, en er is een link naar een filmpje!!!

Klikkerdeklikvroemvroem
 
Laatst bewerkt:
Serieus? krijg jij hem door de 200? Hoeveel weeg jij? Mijn vriendin heeft dezelfde en met mij erop krijg ik hem niet in de 200 hoor.

Maar hoe dan ook.. top fiets al klopt de eerste zin van je betoog niet ;)

Je doet hem niet weg omdat hij heerlijk rijd... hij rijd dus klote? :P
 
Laatst bewerkt:
Serieus? krijg jij hem door de 200? Hoeveel weeg jij? Mijn vriendin heeft dezelfde en met mij erop krijg ik hem niet in de 200 hoor.

Maar hoe dan ook.. top fiets al klopt de eerste zin van je betoog niet ;)

Je doet hem niet weg omdat hij heerlijk rijd... hij rijd dus klote? :P


Hmmm ik zag het ja, ff veranderd, hij rijdt natuurlijk fijn :]
Wat betreft die tweehonderd... laten we zeggen dat ik zal ontkennen noch bevestigen dat ik dat heb gereden ;)

Ohja en k weeg ongeveer 75 - 80...
 
Ik heb 8 jaar op exact zo'n GPZ 500S gereden en als je achter het kuipruitje kruipt zit 200+ er echt in!
Fantastische en bedrijfszekere motor zo'n GPZ en het 2cyl geluid is machtig.
 
Afgelopen vrijdag was ik dus naar Duitsland gereden om te kijken hoe de motor zich houdt op lange afstanden en hoge snelheden. Nou, ik kan vertellen: Voortreffelijk. Alles is mogelijk...

Wie o wie heeft er zin in een lekkere motor, ook goed voor beginners?!

En let op, de vraagprijs is natuurlijk ook een richtprijs... doe 'ns een bod!

MF prijs: 1300,-
 
Laatst bewerkt:
Waarom doet die poll het niet?

Gestemd O-) wat ik ervoor over heb

Zelf een EX 500 gehad (u.s. import) Rijdt leuk, ziet er klein uit maar toch voldoende ruimte voor een wat langer iemand (ben zelf +- 1.85).

*kick*
 
Laatst bewerkt:
Zoals gezegd heb ik zelf 8 jaar exact dezelfde GPZ 500S gehad ; toen ik 'm verkocht was 'ie 15 jr. oud, in zeer goede staat , wou er €1500 voor vangen maar is uiteindelijk voor €1100 en een beetje [wphb] verkocht...
Da's de prijs die reéel is denk ik.
full
 
Hij heeft tenslotte ook een lage km-stand... ongeveer 1500km per jaar gemiddeld.

Polletje met prijs is gevaarlijk... potentiele koper denkt dadelijk dat hij hem voor een schijntje op mag halen.
 
Laatst bewerkt:
Het polletje was eigenlijk meer een soort van indicatie voor mij, om de prijs n beetje te bepalen. Maar goed, k hoor het wel wanneer iemand verder ns wil komen kijken!
Kijk ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, maar wou natuurlijk wel na de vakantie weer 'n nieuwe motor kopen, liefst van een van de collega's hier op t forum.

Een update:
- Ik rij d'r ondertussen nog steeds op, dus de km stand is weer wat hoger.
- Er moet toch ook wel een keer een nieuwe achterband onder, 't wordt toch bijna een slick. Met droog weer is t natuurlijk geen probleem maar in de regen rijden is dan wat minder fijn. Mocht je interesse hebben dan rekenen we die band door in de prijs.

Dat was 't!
 
Laatst bewerkt:
Is de prijs inclusief aan de deur (lees: Maastricht) brengen ? :)

Nou k zou t niet echt een probleem vinden ofzo, ik heb 'n OV-kaart, maar als je 'm dan toch maar liever niet wil hebben dan is dat redelijk zuur... En k durf daar ook niet te rijden eigenlijk met al die drugsrunners :P
 
Hoi
Helaas is mijn budget beperkt, dus kan ik niet meer bieden dan 700 euro, maar wie niet waagt wie niet wint :)

Hoi!
Marcel
 
Ha Marcel,

De motor is toch wel wat meer waard dan 700 euro dunkt me. Nog even 400 - 500 euro sparen dan is ie wel van jou ;)

doei,

Erik
 
De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!

jajaja Oma, maar hij staat nog steeds te koop!


4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea
 
Hehe...

Vijf maanden later is 'ie dan eindelijk weg! GXTREAM heeft er een lekker goedkoop winterfietsje bij! Rij voorzichtig! :]

Topic kan dus ein-de-lijk op slot mod!
Erik
 
leuk dingetje ja :P mn zusje zit er nu ook op te azen... die heeft net een 600 supersport maar die is net te groot voor haar _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan