Kawasaki GPZ 500 S '91 (blok problemen) T.E.A.B

Status
Niet open voor verdere reacties.

Just Fun

MF'er
24 aug 2006
225
0
D'nburg
Kawasaki GPZ 500 S
'91 watergekoelde twin.

Motor heeft altijd netjes gelopen. (30.000 Mijl) Vorig jaar nog een beurt gehad, nieuw voorbandje, accu en een nieuw tandwielset. De meeste bonnen zijn aanwezig. Helaas kreeg de motor vorige week een akelig bij-geluid in het blok. Motor loopt wel maar komt niet meer hoog in toeren. Het lijkt wel of de starterskrans dwars zit...? :?

Vandaar T.E.A.B. De motor staat in Nijmegen. Voor vragen of bezichtiging bel even, 06-53695243

IMAG0078.jpg



IMAG0079.jpg
 
haha ja iemand moet de 1e zijn he.. ;)

heb je een prijs in gedachten? ben ik al warm? me vriendin vind hem al leuk. zoek een winter-opknap-projectje om samen te doen. leert ze ook wat van haar eigen motor kennen :p
 
Dan neem je wel een uitgebreid projectje.. ik ben bang dat je ook het blok even na moet kijken maar als je dat niet erg vindt... 8-)

Voor de rest is het hier en daar wat roestplekjes en schaafwondjes maar niet rot of krom.
Ik overleg even met 't vrouwtje van wie de motor is over de bodemprijs.... ben zo terug.. :)
 
... ben ik weer :)

Voor €150,- is ie van jou. De bon van de laatste onderhoudsbeurt krijg je erbij. Daarop kun je zien dat o.a. het voorbandje en tandwielset vernieuwd zijn. (volgens mij ook kleppen gesteld etc.)

Mocht het wat zijn mail me even op m'n persoonlijke mail... 8-)

g.kregting@gmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan