Kawasaki GPZ 500 S rijders *deel 6*

Topic starter deel 7

  • anders ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bewtjuh

    Stemmen: 5 45,5%
  • Envy

    Stemmen: 2 18,2%
  • Gewoonkevin

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hansss

    Stemmen: 4 36,4%
  • Mighty Moose

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ncm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pinty

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pretpiloot

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
hier de beloofde foto's van mijn vriendinnetjes nwe gpz'tje:

25082007519.jpg


25082007516.jpg


25082007518.jpg
 
@ Kevin, gefeliciteerd *O*

Dat is zwaar kloote nance....ik heb ook een klote-weekend.
Vanochtend een aanrijding gehad met een fietser....zware schade geleden...de Kwaak is met een auto-amublance

een heel verhaal.....

errug klote voor je bert (zit ff snel terug te lezen) zelf niks??
tja en de schade....het kutte is dat het om een fietser gaat. Ik hoop dat je ook fotoos hebt gemaakt van de weg??

iig sterkte en succes
 
errug klote voor je bert (zit ff snel terug te lezen) zelf niks??
tja en de schade....het kutte is dat het om een fietser gaat. Ik hoop dat je ook fotoos hebt gemaakt van de weg??

iig sterkte en succes


Thanx pint...jij hebt de snelste GPZ, maar nu ook de mooiste (in onze kleurstelling)
Fietsers zijn gewoon te goed beschermd. Foto's van de weg is niet zo moeilijk. Het is bij mijn voordeur. Ik ga eens kijken of ik zonder een annuleringsverzekering onder mijn VRO-2 uit kan komen en misschien het geld terug kan krijgen. Zal wel niet...

Edit:
Kost me 20 euro om het af te zeggen...dus met pijn in het hart geannuleerd.
 
Laatst bewerkt:
Damn bewtjuh, wat een lullige manier om schade op te lopen.
Ik hoop dat ie snel weer rijdt.
 
Laatst bewerkt:
Nu nog steeds?


:+

Sorry ik was even afgeleid.... ik sms je dus morgen wel :P

Slaap lekker allemaal.


Ow wacht laat ik de eerste zijn:


Lieve Kevin heel erg gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
[afbeelding]


Dit krijg je dus als je op een groene happy birthday googled, had liever een dude op een kawa gezien die 'gefeliciteerd' burnde... Maar bij gebrek aan beter moet je het hier mee doen
Hihi, dank jullie wel :) . Weer een jaartje erbij...
@ Kevin, gefeliciteerd *O*

Dat is zwaar kloote nance....ik heb ook een klote-weekend.
Vanochtend een aanrijding gehad met een fietser....zware schade geleden...de Kwaak is met een auto-amublance [afbeelding]van een bergingsbedrijf naar Motoport Leek gebracht. Ik baal echt als een stekker.
Nou mooi verrot is dat man! Hopen dat het nog een beetje goed af loopt voor je...
 
hoi @ bertjuh nice topic ziet er leuk uit

verder word dit een zwaar kl*te weekend gister kijk ik tot mijn schrik op mijn afschriften en wat zie ik weg geld!! blijkt mijn pas geskimt te zijn stelletje kl**thommels kan ik echt woest van worden bah je denkt altijd dat gebeurt mij niet he ver van mijn bed show maare je ziet het is dichter bij dan je denkt !!! PIN NOOIT MEER IN WINKELS !!

poeh :( :(
Wow, da's ook wel serieus B| .
Ik sta er eigenlijk nooit bij stil dat dat kan gebeuren. Pin eigenlijk altijd en overal...
 
Wow, da's ook wel serieus B| .
Ik sta er eigenlijk nooit bij stil dat dat kan gebeuren. Pin eigenlijk altijd en overal...
:^



bij benzinepomps waar je aan de pomp kunt pinnen enzo heb ik wat meer moeite eigenlijk...
winkels niet dan vertrouw je erop dat het goed zit..

Toch is dit al de 2de keer dat ik dit lees Klink Schakel had ook al soorgelijk iets






zwaar kut bewtjuh...
voetgangers en fietsers zijn ook nog beschermd...
hoop dat het in jou geval net anders is




edit nog gefeliciteerd Kevin
 
Laatst bewerkt:
Thanx pint...jij hebt de snelste GPZ, maar nu ook de mooiste (in onze kleurstelling)
Fietsers zijn gewoon te goed beschermd. Foto's van de weg is niet zo moeilijk. Het is bij mijn voordeur. Ik ga eens kijken of ik zonder een annuleringsverzekering onder mijn VRO-2 uit kan komen en misschien het geld terug kan krijgen. Zal wel niet...

Edit:
Kost me 20 euro om het af te zeggen...dus met pijn in het hart geannuleerd.


wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen (stond op het punt om weg te gaan, dusss had een beetje weinig tijd om echt te reageren): heb je fotoos gemaakt vlak na het ongeval?? dat wil vaak wel eens helpen. net als getuigen, maar de ervaring leert dat die gewoon doorrijden ook al zien ze het gebeuren |(

tis inderdaad erg zonde van je fiets, want je had zeker de mooiste van de blauwe drie. misschien heb je een beetje mazzel en kan alles weer gerepareert worden op kosten van de tegenpartij.

succes
 
Zo mooi slecht nieuws hier ineens. Sterkte jullie 2!!! Al die romp slomp er om heen is niet leuk :N

Ik wilde eigenlijk het blijde nieuws vertellen dat ik gister weer zelf heb gereden op de motor. Op een RSV, en ik vond het helemaal geweldig, maar ik vertel het een andere keer wel :P

@Kevin, gefeliciteerd met je officiële verjaardag!!!!!!!!


:X ik was een dag te vroeg :X
 
:^



bij benzinepomps waar je aan de pomp kunt pinnen enzo heb ik wat meer moeite eigenlijk...
winkels niet dan vertrouw je erop dat het goed zit..

Toch is dit al de 2de keer dat ik dit lees Klink Schakel had ook al soorgelijk iets

tja dit geval van mij is dus in een winkel gebeurt in de brief die ik kreeg van de postbank staat dat ik een transactie heb gedaan in een winkel met gefraudeerde pin aparatuur.

hele mond vol maar het is hier in de regio utreg momenteel erg aan de gang vorige week nog de praxis in het nieuws. |(






zwaar kut bewtjuh...
voetgangers en fietsers zijn ook nog beschermd...
hoop dat het in jou geval net anders is




edit nog gefeliciteerd Kevin
 
Zo mooi slecht nieuws hier ineens. Sterkte jullie 2!!! Al die romp slomp er om heen is niet leuk :N

Ik wilde eigenlijk het blijde nieuws vertellen dat ik gister weer zelf heb gereden op de motor. Op een RSV, en ik vond het helemaal geweldig, maar ik vertel het een andere keer wel :P


*O* *O* *O* *O*
 
Pff Bert...ben je ff mooi klaar mee...echt flinke conjo-zooi... :X
Hopen dat de verzekering van die sjaak een beetje mee gaat werken en dat ie niet totalled is... :N
Gooz, hou je rustig, t komt goed.
 
:^



bij benzinepomps waar je aan de pomp kunt pinnen enzo heb ik wat meer moeite eigenlijk...
winkels niet dan vertrouw je erop dat het goed zit..

Toch is dit al de 2de keer dat ik dit lees Klink Schakel had ook al soorgelijk iets






zwaar kut bewtjuh...
voetgangers en fietsers zijn ook nog beschermd...
hoop dat het in jou geval net anders is




edit nog gefeliciteerd Kevin
Bij een benzinepomp kunnen ze die automaten niet verwisselen dus volgens mij loop je daar het minste risico om gekopieerd te worden...
 
Zo mooi slecht nieuws hier ineens. Sterkte jullie 2!!! Al die romp slomp er om heen is niet leuk :N

Ik wilde eigenlijk het blijde nieuws vertellen dat ik gister weer zelf heb gereden op de motor. Op een RSV, en ik vond het helemaal geweldig, maar ik vertel het een andere keer wel :P

@Kevin, gefeliciteerd met je officiële verjaardag!!!!!!!!


:X ik was een dag te vroeg :X
Goed zeg! *O*
 
Laatst bewerkt:

*D

Was wel heel anders sturen zo een RSV Mille, das bijna 2x zo zwaar als een GPz _O- Dus de eerste rotondes in zijn 1 heel onwennig, maar na een poosje ging het helemaal goed!
Had meteen de eigenaar van de motor achterop trouwens.... Vind wel dat hij ballen heeft door mij 1 op zijn motor te laten en 2 zelf achterop te gaan zitten *D

Nog mensen lekker gereden vandaag (sorry Bewtjuh), maar het was een heerlijke dag. Ik ben 3 uur met de 1pK wezen rijden.... Echt te chill weer :Y


Goed ik ga maar eens eten, voor de 5de keer achter elkaar de maaltijdsalade van de albert Heijn _O- Heerlijk zo home alone wonen *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan