Kawasaki GPZ 500 S rijders *deel 6*

Topic starter deel 7

  • anders ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bewtjuh

    Stemmen: 5 45,5%
  • Envy

    Stemmen: 2 18,2%
  • Gewoonkevin

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hansss

    Stemmen: 4 36,4%
  • Mighty Moose

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ncm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pinty

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pretpiloot

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
goeiendag!

ik zal me even voorstellen hiero: ik ben dennis (joh?) en rijdt een gsx750rw..

nu denken julluie: wat moet hij hier :P?

nou me vriendin heeft een cadeau'tje gehad voor haar verjaardag. (ze is pas 19sep jarig maar toch)

een kawa gpz 500 (aha daarom ben ik hier dus)

ze zal zichzelf spoedig gaan aanmelden op dit forum en zich vvorstellen incl de altijd leuke en hoognodige foto's..


groetjes dennis
 
Nou ik heb ook weer wat hoor.

Was naar het ziekenhuis omdat ik zo een last van mijn been had, blijkt er gewoon een stuk metaal met schroeven in ze zitten!!! -O-

[afbeelding]


:+



*O* Ik mag weer hardlopen en springen *O*
De breuk is (bijna) helemaal genezen op een klein stukje na (duidelijk te zien op de foto meest rechts. Daar zit nog een zwart scheurtje.


He Aliss

Ik zie toch wel grappige details op een van de foto's })



:+


Sorry hoor, ik kan het niet laten _O-
 
Laatst bewerkt:
Wel grappig... *O*
Volgens mij hebben alleen Hansss en ik het opgemerkt. Zijn we nu zulke slimme mannetjes dat we rontgenfoto's kunnen lezen of zijn we gewoon twee vieze mannetjes.
Tja, ik heb een alibi...ik studeer af in het UMCG en jij Hanss...?
 
goeiendag!

ik zal me even voorstellen hiero: ik ben dennis (joh?) en rijdt een gsx750rw..

nu denken julluie: wat moet hij hier :P?

nou me vriendin heeft een cadeau'tje gehad voor haar verjaardag. (ze is pas 19sep jarig maar toch)

een kawa gpz 500 (aha daarom ben ik hier dus)

ze zal zichzelf spoedig gaan aanmelden op dit forum en zich vvorstellen incl de altijd leuke en hoognodige foto's..


groetjes dennis

Laat haar maar aanmelden + fotows..zorg ik dat ze in de startpost van deeltje 7 komt.
 
Probeer jij nu in je eentje dit topic vol te spammen :?



:+

Volgens kofferrek hebben we nog lang geen 2500 posts, dussuh...maar om het ff over motorrijden te hebben.

Rijd ik net op de N34 (mag je 100, dus ik reed 140)....zie ik voor me twee achterlichten en ik besef dat ik die auto toch wel heel snel nader....zoals het een goed motorrijder betaamt, op tijd geremd...situatie inschatten. Rijd die vieze vuile !@#$%^ (het was een vrouw) 50 km per uur op de snelweg. LEVENSGEVAARLIJK!!!!! Haal ik in...wat is ze aan het doen? Ze is aan het sms'en. Wat een t**f :(
 
Ik ben nog steeds bij bewustzijn :P

Nu nog steeds?


:+

Sorry ik was even afgeleid.... ik sms je dus morgen wel :P

Slaap lekker allemaal.


Ow wacht laat ik de eerste zijn:


Lieve Kevin heel erg gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
happy_birthday_green_gold_starburst.gif



Dit krijg je dus als je op een groene happy birthday googled, had liever een dude op een kawa gezien die 'gefeliciteerd' burnde... Maar bij gebrek aan beter moet je het hier mee doen
 
hoi @ bertjuh nice topic ziet er leuk uit

verder word dit een zwaar kl*te weekend gister kijk ik tot mijn schrik op mijn afschriften en wat zie ik weg geld!! blijkt mijn pas geskimt te zijn stelletje kl**thommels kan ik echt woest van worden bah je denkt altijd dat gebeurt mij niet he ver van mijn bed show maare je ziet het is dichter bij dan je denkt !!! PIN NOOIT MEER IN WINKELS !!

poeh :( :(
 
hey Nance, meteen aangifte doen, misschien dat je nog wat terug krijgt!!! Echt klote zeg!
 
Volgens kofferrek hebben we nog lang geen 2500 posts, dussuh...maar om het ff over motorrijden te hebben.

Rijd ik net op de N34 (mag je 100, dus ik reed 140)....zie ik voor me twee achterlichten en ik besef dat ik die auto toch wel heel snel nader....zoals het een goed motorrijder betaamt, op tijd geremd...situatie inschatten. Rijd die vieze vuile !@#$%^ (het was een vrouw) 50 km per uur op de snelweg. LEVENSGEVAARLIJK!!!!! Haal ik in...wat is ze aan het doen? Ze is aan het sms'en. Wat een t**f :(
leuke weg voor dat soort geintjes...
gebeurt al genoeg daar
 
hoi @ bertjuh nice topic ziet er leuk uit

verder word dit een zwaar kl*te weekend gister kijk ik tot mijn schrik op mijn afschriften en wat zie ik weg geld!! blijkt mijn pas geskimt te zijn stelletje kl**thommels kan ik echt woest van worden bah je denkt altijd dat gebeurt mij niet he ver van mijn bed show maare je ziet het is dichter bij dan je denkt !!! PIN NOOIT MEER IN WINKELS !!

poeh :( :(

@ Kevin, gefeliciteerd *O*

Dat is zwaar kloote nance....ik heb ook een klote-weekend.
Vanochtend een aanrijding gehad met een fietser....zware schade geleden...de Kwaak is met een auto-amublance
Photo-0167.jpg
van een bergingsbedrijf naar Motoport Leek gebracht. Ik baal echt als een stekker.

Schade: het bekende werk, topkuip gescheurd bij aanhechting knipperlicht, spiegel krom, stepje krom, rempedaal krom, einddemper beschadigd, kuipruit stuk, kras op de onderkuip en knipperlicht kaduuk.

En dat allemaal door een kutfietser...die gast fietste over het voetpad samen met zijn twee vrienden keihard over de stoep (in de volle breedte van het voetpad). Die lul die op mij klapte raakte me terwijl ik door het hek van mijn steeg naar voren stepte. Hij reed heel erg dicht op de gevel en verwachtte daar natuurlijk geen motor tegen te komen. Me voorwiel en mijn neus staken net buiten het hek en hij klapte er zonder remmen vol op. Fiets werd geparkeerd in mijn rechterflank, hij buitelde over mijn motor heen waarbij hij mijn kuipruit afbrak, mijn arme Kwaakje viel samen met mij om en daar lag ie.... |( |(

Ik had drie getuigen...ze fietsen zo hard door de winkelstraat waar ik woon, dat ze bijna de bloemenman die met zijn kraampje bezig was aanreden. De politie zuivert mij van alle blaam, maar ja die gaan niet over de schuldvraag.

Uit eerdere ervaring weet ik dat een kuip duur is...dit wordt vast een totaltje...Bertje is erg verdrietig....maar als de tegenpartij weigert uit te betalen, dan heb ik als vangnet mijn allrisk nog.

Waarom kijken de mensen tegenwoordig niet uit en letten ze nergens meer op? Gisteravond ook al zo'n kuth**r op de snelweg...ik heb het ff gehad.
 
Laatst bewerkt:
Je denkt idd dat het jou nooit zal gebeuren.. Toch wel stom, het kan iedereen gebeuren.. Heb je wel aangifte gedaan? Het was toen in het nieuws, dat je het ergens moest melden (bij je bank?) en dat die dan in 1 keer aangifte zou doen geloof ik :)

Iig succes ermee :Y
 
Je denkt idd dat het jou nooit zal gebeuren.. Toch wel stom, het kan iedereen gebeuren.. Heb je wel aangifte gedaan? Het was toen in het nieuws, dat je het ergens moest melden (bij je bank?) en dat die dan in 1 keer aangifte zou doen geloof ik :)

Iig succes ermee :Y

Thanx Wendy..ik heb de politie er bij gehad. Mijnheer had geen legitimatie bij zich. Hij stelde nog voor om ff naar huis te fietsen om het op te halen. Hij had alleen een bankpas bij zich....dikke vinger...ik zei dat hij maar ff mooi moest wachten op de politie en dat hij braaf moest zijn. :P
 
@ bertjuh das echt klote man ziet er echt treurig uit zo
ik denk by the way dat ik mijn motor weg ga doen ik heb er toch niet zoveel gevoel meer bij.

en wat mijn rekening betreft ik krijg het via mijn bank vergoed als het goed is maar toch heb je al die romp slomp .
 
@ bertjuh als je interesse heb ik heb nog wel knipperlichten liggen voor dat type
hoor het wel gr
 
@ bertjuh das echt klote man ziet er echt treurig uit zo
ik denk by the way dat ik mijn motor weg ga doen ik heb er toch niet zoveel gevoel meer bij.

en wat mijn rekening betreft ik krijg het via mijn bank vergoed als het goed is maar toch heb je al die romp slomp .

Is echt zwaar kut...gelukkig krijg je je geld vergoed. Jammer dat je er aan denkt om je motor weg te doen. Maar als je er te weinig plezier aan beleefd en je er niet goed op voelt, kan je beter wijs zijn en hem weg doen. Bedankt voor het knipperaanbod...misschien kom ik er nog wel eens op terug.
 
Laatst bewerkt:
Das mooi kl!#$te voor je Bewtjuh.

Zo mooi gepoetst en dan rijd zo'n klojo je Kwaakje stuk.

Je zou zeggen dat de Kwaak zo erg glom dat je dat ding al van 3 km kan zien aankomen maar deze gasten hebben hem dus niet gezien. |(

Ik hoop dat je weer gauw op de weg kan zijn :Y
 
Poeh, wat een hoop slecht nieuws op één zaterdag. Nance en bewtjuh allebei veel sterkte toegewenst. Hopelijk wordt het bij jullie allebei netjes afgehandeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan