Kawasaki GPZ 500 S Rijders Deel 7

Kawasaki GPZ 500 S Rijders Deel 8 TS

  • Aliss

    Stemmen: 6 42,9%
  • Envy/Yuki

    Stemmen: 8 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorlopig overzichtje:

zondag 9 november Anonimoes Pinty
zondag 16 november Anonimoes Vage
zondag 23 november Anonimoes Pinty
zondag 30 november Anonimoes Pinty

Hoe krijg ik dat mooi in een tabelletje? :?


Polletje? Ik kan de andere dagen trouwens ook wel, 16e wel mijn voorkeur.
 
Hallo allemaal,

Ik heb nog een audo GPZ 500 in mijn tuin staan. het is het volgende model.

Ik heb nu een zx10 uit 2006 gekocht... dus dit beestje blijft stil staan

P7160014.JPG


De kappen zijn niet meer in goede staat maar diverse onderdelen zijn in prima staat.

*nieuw bekleed rood zadel
*Exil uitlaaten
*spiegels
*frame

Het is een echte knutsel bike en is voor een prikkie op te halen bij mij thuis.

Is er iemand die onderdelen nodig heeft of van echt knutselwerk houd? bel of mail me even.

0624114118 / boyanboyan@gmail.com

Gr

Boyan
 
Laatst bewerkt:
boyanboyan: Je plaatje doet het niet, betreft het een gpz van het nieuwe model (>'94) of van daarvoor?

@Vage: Een poll is inderdaad wel een idee ja, maar hoe maak ik die hier op MF aan?
 
Laatst bewerkt:
Maar eens wat data inventariseren dan, als iedereen even aan kan geven of ze wel of niet kunnen op de onderstaande data dan zal ik zo nu en dan wel even een overzichtje posten.

zondag 9 november
zondag 16 november
zondag 23 november
zondag 30 november

Zelf kan ik in elk geval al elk van deze data lekker :]
Ik kan volgens mij alle dagen, alleen liever 9 november niet.
 
Laatst bewerkt:
Weer even een update:


  • zondag 9 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • (R.V.)

  • zondag 16 november
  • Anonimoes
  • Vage
  • R.V.

  • zondag 23 november
  • Pinty
  • (vage)
  • R.V.
  • zondag 30 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • R.V.

Maar even in een lijst gezet, is toch duidelijker imho. Degenen die tussen haakjes staan hebben aangegeven liever niet te gaan :] op die dag.

Edit: ik blijk zelf uiteindelijk op 23 november niet te kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Weer even een update:


  • zondag 9 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • (R.V.)

  • zondag 16 november
  • Anonimoes
  • Vage
  • R.V.

  • zondag 23 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • R.V.
  • zondag 30 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • R.V.

Maar even in een lijst gezet, is toch duidelijker imho. Degenen die tussen haakjes staan hebben aangegeven liever niet te gaan :] op die dag.

Auw... helaas heel november alweer volgepland... jammer, volgende keer ben ik er zeker weer bij hoor!
 
Weer even een update:


  • zondag 9 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • (R.V.)

  • zondag 16 november
  • Anonimoes
  • Vage
  • R.V.

  • zondag 23 november
  • Pinty
  • (vage)
  • R.V.
  • zondag 30 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • R.V.

Maar even in een lijst gezet, is toch duidelijker imho. Degenen die tussen haakjes staan hebben aangegeven liever niet te gaan :] op die dag.

Edit: ik blijk zelf uiteindelijk op 23 november niet te kunnen.



He ja, een GPZmeet *O*
Volgens mij kan ik elke datum behalve 9 november, dan is OBT "Net over de Dijk"


Ik sta er nog niet bij, behalve 9 nov kan ik dus (OVB)
 
Laat ik het aantal nog beschikbare posts nog maar met eentje verminderen, ik heb Michiel er ook ingezet nu:


  • zondag 9 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • (R.V.)

  • zondag 16 november
  • Anonimoes
  • Vage
  • R.V.
  • Michiel

  • zondag 23 november
  • Pinty
  • (vage)
  • R.V.
  • Michiel
  • zondag 30 november
  • Anonimoes
  • Pinty
  • (vage)
  • R.V.
  • Michiel
 
envy is toch de nieuwe vrijwilligster

nog maar 10 te gaan :+

morgen lekker op bedrijfsuitje (oh, nee. straks al)

weekendje naar lissabon *O*
 
echt heel toevallig dat ik net even mee lees. Sorry, flinke tijd afwezig, na mijn ongelukje eigenlijk niet meer gereden, toevallig gisteren (verjaardag) hebben mijn vrienden als verrassing geregeld dat ze mijn uitlaat in elk geval gerepareerd hadden. Blij Blij :D Nu nog even de kuip weer repareren en dan kan ie weer.
 
echt heel toevallig dat ik net even mee lees. Sorry, flinke tijd afwezig, na mijn ongelukje eigenlijk niet meer gereden, toevallig gisteren (verjaardag) hebben mijn vrienden als verrassing geregeld dat ze mijn uitlaat in elk geval gerepareerd hadden. Blij Blij :D Nu nog even de kuip weer repareren en dan kan ie weer.


Heb ik wat gemist :?



Feli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O*
 
Dat van dat ongeluk heb ik ook niet meegekregen maar ik heb ook een tijdje niet meer meegelezen... Felicitaties met je verjaardag in elk geval Envy!
 
ja thnx. Ongeluk was in mei/juni al. Onderuit op een rotonde door een 'krater' in de weg. Ben nog bezig met de aansprakelijkheid van de gemeente
 
Hallo allemaal

Ik meld me weer eens (ondanks dat ik hier wel mee lees af en toe :)) Ik heb namelijk een vraagje. Ik heb nog niet zoveel gereden op mijn GPZ en ik heb een 'probleem'. Ik zou wel graag van jullie willen weten of jullie hetzelfde ervaren als ik, of dat mijn motor toch niet goed afgesteld is.
Het volgende: Als ik 130 rijd in 6 (ongeveer 6500 rpm) en ik geef gas, dan kost het echt pijn en moeite om te versnellen. Zodra ik de 8000 rpm gepasseerd ben, geeft ie als het ware een eindschot en merk je gewoon dat ie sneller accellereert. Ik dacht dat mijn motor niet goed afgesteld was (mede doordat ik er zelf al eens aan heb lopen 'knoeien') en heb 'm weggebracht. De man van de motorzaak zegt echter dat ie niet zo verkeerd stond en zegt dat ie nu eenmaal niet sneller is. Als ik naar 5 terugschakel merk ik hetzelfde effect, alleen dan gaat ie sneller door het moeilijke toerengebied heen.

Wat denken jullie? Een dip in de koppelkromme, of een eindschot vanaf ongeveer 8000 rpm?
 
Ik heb zelf iets soortgelijks met mij gpz. Alhoewel iedereen hier beweert dat ie makkelijk de 200 zou moeten halen heb ik hem nog nooit verder op kunnen jagen dan 155 / 160 km/u... Vijfde of zesde versnelling maakt niet veel uit, in 5 komt ie iets verder maar niet zo veel.
 
Ik heb zelf iets soortgelijks met mij gpz. Alhoewel iedereen hier beweert dat ie makkelijk de 200 zou moeten halen heb ik hem nog nooit verder op kunnen jagen dan 155 / 160 km/u... Vijfde of zesde versnelling maakt niet veel uit, in 5 komt ie iets verder maar niet zo veel.

nou, dat lijkt me echt niet goed hoor. Ik heb hier een gpz staan die telkens als ik het gas open draai echt fel reageert en gewoon doortrekt tot het eind. Uiteraard rijd ik dan maximaal 120 kph.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het vrij normaal dat een GPZ vrij tam is totdat je het gas flink opentrekt... :9
Bij mij schiet hij ook ineens vooruit als je boven de 6500/7000 toeren komt *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan