13 apr 2003
hoogvliet
Te koop: zwarte Kawasaki GPZ 500 S!
30 000 km,
Laser-versterker }) (gegarandeerd klachten van de buren),
Bridgestone BT-45 (95 %),
bereden door H8TER zijn zus,
It's all yours 4: € 1000.

Reageren via mail-adres in profiel of via sonjavandenbroek@hotmail.com.
full

Er was al een geïnteresseerde, maar volgens mij is dat nix :X
Maar is de advertentie zo compleet dat er niemand wat vraagt? Er is toch wel iets dat jullie willen weten?

Dit het mailtje van de oplichter:

How are you today,infact i can't afford to miss this offer,i am presently in the UK, working on a project and i can be reached on : +44 704 013 1605. As soon as i have your detail information, i will forward the detail information/contact to my Associate to proceed with payment (certified check), i will like to inform you that my Associate(owing me money for the goods he bought from me) will be sending payment to you.

My shipper will be coming for final inspection and also
pick up,all document including the Bill of sale will be sign by him,payment will also cover the shipping expenses of which you will have to send the excess fund to my shipper that will be coming to your location for the final inspection and also the pick up, so that he can ship it along side with some goods i bought already with him.

I will also like to know the total cost of the car in UK pound sterling.

Do not hesitate to contact me in
case you have any question.

Considered it sold and bought by me.

Thanks in Anticipation.

Hope to hear from you soon.

Kind Regards

Peter

N.B PLS DONT FORGET TO SEND UR DETAILS FOR THE PAYMENT.

_O- waarom vertrouw je die niet?? O-)

Maarre... vooruit, vraagjes. Hoe is de ketting, onderhoud, originele uitlaat aanwezig? Beschdigingen?

Er mankeert nix aan! Mijn zus heeft er 2,5 jaar zonder problemen mee gereden: en dat voor een vrouw! :P Scouts honour!
Bij aankoop is er een grote beurt uitgevoerd en de kettingset vervangen, sindsdien is er 2500 km mee gereden. Kleine 1000 km geleden (vorig jaar zomer) zijn olie en oliefilter vervangen. De originele uitlaat is niet aanwezig; je zult het met de Laser moeten doen.
Er valt uiteraard nog te onderhandelen over de prijs!

Hoi, wil ze hem niet ruilen voor mijn Z750, er moeten alleen nog wat schroefjes aangedraaid worden :] O-) :+

Mooie motor, deze zal wel snel verkocht zijn.

ohja vraagjes...

Is deze gelijk aan een 25kw??

Hoi, wil ze hem niet ruilen voor mijn Z750, er moeten alleen nog wat schroefjes aangedraaid worden :] O-) :+

Mooie motor, deze zal wel snel verkocht zijn.

ohja vraagjes...

Is deze gelijk aan een 25kw??
nee vast niet... stond er anders wel bij. standaard, dus zonder uitlaat enzo is hij 60pk.

Terug
Bovenaan Onderaan