kawasaki gpz 500?????

31 jul 2001
90
0
Groningen
hallo allemaal. eindelijk heb ik de kans om na een half jaar kwijlen over andere motoren zelf een beestje te kopen, een gpz 500(helaas wel 25 kw) heeft iemand nog adviesen waarop ik moet letten bij de aankoop (het is mijn eerste motor)
 
Tja, waar ik zelf altijd goed op let bij het kopen van de motor is de banden. Aan de banden kun je zien hoe de vorige eigenaar gereden heeft.

Ook is het handig om een proefrit te maken en dan thuis even snel de kuipen er af te halen. Kun je ook zien of er nog enige valschade te zien is onder de kuipen.

Of de remschijven aan vervanging toe zijn kun je ook vrij simpel zelf zien/voelen als leek.

Voor de rest kan ik je niet echt verder helpen. Ben niet zo technisch
 
Yups, geld zelfde voor mij, ik ben ook geent techneut, daarom heb ik een bike gekocht die 3 maand oud was en alle kilometers die erop staan heb ik er naast gerden :) (Overgekocht van een vriend van me)

Ook even naar de tandwielen kijken, hoever die versleten zijn. Alle bewegende onderdelen ff langs lopen voor slijtage... gl en hopelijk join je de volgende meeting met je nieuwe aanwinst :)
 
Hallo

Ik heb her dus zon GPZ 500 met een rotte achterveer...is dit makkelijk zelf te fixen, of moet je dit echt laten doen bij een dealer. Toevallig ook enig idee wat zon reparatie kost?


M.v.g.


Remco
 
Terug
Bovenaan Onderaan