stefanj
MF'er
- 8 mei 2010
- 176
- 1
Geld deze ook voor de 1993 variant, het laatste oude model zogezegd.
Hi Rembrand,
Ik heb zelf een "92 model en daar klopte het ook bij.
Groet
Stefan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geld deze ook voor de 1993 variant, het laatste oude model zogezegd.
je moet ff een account aanmaken bij EX-500.com.
Mocht het niet lukken dan heb ik ook de PDF versie ervan. Dit zin screenshots uit de film met uitleg en aangeven van wat er los gedraaid moet worden.
Ik weet niet of ik hier een PDF kan uploaden??
Groet
Stefan
Ik zag bij mij dat mijn de slijtage per schijf verschilde. Bij 1 schijf was het echt ijzer op ijzer en bij de andere zat er zeker nog 2 mm op? Hoe kan dat?
groet
Stefan.
Ik heb er een 2-1 systeem van Laser op gezet. 'For racing use only' staat er op de demper, en inderdaad... er komt veel meer geluid uit. Ook mét db-killer is het nog behoorlijk (te?) luid .Weet iemand misschien hoe ik wat meer geluid krijg uit men GPZ500?
geluid is opzich prima maar zo zacht. mag er best doof van worden haha
Groeten Reint
Weet iemand misschien hoe ik wat meer geluid krijg uit men GPZ500?
geluid is opzich prima maar zo zacht. mag er best doof van worden haha
Groeten Reint
Weet iemand misschien hoe ik wat meer geluid krijg uit men GPZ500?
geluid is opzich prima maar zo zacht. mag er best doof van worden haha
Groeten Reint
Je mag mijn uitlaat systeem wel hebben, zit ergens een lek.
Dan neem ik de jouwe en kan ik weer zonder oordopjes op de motor
Hi Culater,
bedankt voor de link. Deze is zeker bruikbaar bij een revisie. Ik zal de komende periode mijn blokken vaker in de gate houden om te zien of beide setjes gelijk aflsijten. Inderdaad wist ik niets van de geschiedenis van het vorige setje. Het zou inderdaad kunnen zijn dat de vorige eigenaar niet tegelijkertijd de setjes vervangen heeft of zoals je zelf ook al aangaf 2 verschillende setjes.
Wat me opviel bij mijn nieuwe blokjes was dat het remgedeelte helemaal niet zo dik is. Ik dacht dat deze wel ca 1 cm zou zijn maar ik moet blij zijn als deze iets meer daneen 1/2 cm is.
groet Stefan
Oke bedankt voor de informatie! weet iemand toevallig ook een goede webshop waar ik dat kan halen?
Vandaag mijn remblokken voor vervangen . was na 11000 plus de afstand die de vorige eigenaar ermee gereden wel hard nodig. Op het laatst remde mijn GPZ hetzelfde als de spoorwegen, ijzer op ijzer ;Y.
Vervangen is een klusje van niks. Binnen het uur heb je ze vervangen (als je het rustig aan doet).
Ik heb nog wel een paar vraagjes. Wat is jullie gemiddelde afstand voordat je je blokjes moet vervangen?
Ik zag bij mij dat mijn de slijtage per schijf verschilde. Bij 1 schijf was het echt ijzer op ijzer en bij de andere zat er zeker nog 2 mm op? Hoe kan dat?
groet
Stefan.
Rembrand is het nog gelukt om je kleppen te stellen?
van mijn gezelschap krijg je het toch wel warmKleppen stellen nog niet gedaan, ik moet nog ff die voelermaatjes kopen en de temperatuur moet nog een beetje stijgen. Geen zin om weer met de kachel in de schuur te klooien.
En dan wordt het kleppen stellen en carbs syncen + olie en filter (incl. motoclean voor de sludge)
Kleppen stellen nog niet gedaan, ik moet nog ff die voelermaatjes kopen en de temperatuur moet nog een beetje stijgen. Geen zin om weer met de kachel in de schuur te klooien.
En dan wordt het kleppen stellen en carbs syncen + olie en filter (incl. motoclean voor de sludge)
van mijn gezelschap krijg je het toch wel warm
Was echt freaking fris vanmorgen
vanmorgen was het ook best BBrrrrrZaterdagavond een uur naar superboer gestuurd op de gpz brrrr zondag weer terug, en t was inderdaad koud en winderig maar wel droog.
Doen we toch eerst mijn motor en dan die van jou