Kawasaki GPZ 500S rijders deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt er namelijk een URL van gemaakt. Als je de URL's voorziet van de tag img en /img in plaats van url en /url gaat het lukken. Zie mijn voorbeeldje. De link is gemaakt met url en het fotootje is gemaakt met img. Snappez vous?

Is gelukt *O*

Als er nog tips o.i.d zijn voor de begin post hoor ik het graag.
Ook de mensen van wie er nog geen foto staat kunnen hun foto mailen!

 
Laatst bewerkt:
de foto van han is niet meer beschikbaar op de server. erg jammer, maar misschien moet je hem dan maar uit het lijstje gooien.

ik heb geen foto van mijn huidige motor, die zx is de deur uit.
de soes is te lelijk voor de voorpagina en de nieuwe ZX9 heb ik nog niet gekocht.

maar het belooft wel een mooi topic te worden Maike
 
Laatst bewerkt:
de foto van han is niet meer beschikbaar op de server. erg jammer, maar misschien moet je hem dan maar uit het lijstje gooien.

ik heb geen foto van mijn huidige motor, die zx is de deur uit.
de soes is te lelijk voor de voorpagina en de nieuwe ZX9 heb ik nog niet gekocht.

maar het belooft wel een mooi topic te worden Maike

Laat eens een foto van die soes zien. Bepalen wij wel of ie lelijk is _O-
Tja, face it. De mooiste motoren zijn die motoren die het kawa-logo mogen dragen.
 
wat meer topics op MF lezen jullie.

de gsx750f is hier een paar jaar terug verkozen tot lelijkste motor van MF. en met de helft van de kappen eraf zal ik niet zeggen dat hij lelijker is, maar mooi issie evenmin.
 
Ik wil ook wel op de startpagina van dit topic :9~
Geniet enorm van de uitwisseling van ervaringen en de nuttige info, ook al ben ik minder actief met het plaatsen van berichten.

Mijn fiets uit 1991, nog steeds dezelfde pijpen en heb nog nooit de kleppen hoeven (laten) stellen, hahaha! Omgeving Rotterdam.

full
 
Laatst bewerkt:
als jij je post verandert, en er [imgatt] in zet, dan wordt je foto zichtbaar
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel op de startpagina van dit topic :9~
Geniet enorm van de uitwisseling van ervaringen en de nuttige info, ook al ben ik minder actief met het plaatsen van berichten.

Mijn fiets uit 1991, nog steeds dezelfde pijpen en heb nog nooit de kleppen hoeven (laten) stellen, hahaha! Omgeving Rotterdam.

Je staat erbij hoor!

*O* *O* *O* deel 4 *O* *O* *O*

btw... waarom is het deel 4 geworden en niet deel IV!?!

Vondt dit eens wat anders, hoezo is t niet goed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan