Kawasaki GPZ 500S rijders deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben blij dat iedereen er weer is.
@ Kevin: meel jij nou vanaf de camping :? Volgens mij zag ik je rijden vanmorgen rond een uur of 9 op de A9, kan dat :? Goeie vakantie gehad?!

Kev is weer terug, had een sollicitatie gesprek in alkmaar en is heen en weer getuft..dus zal de komende 1,5 week wel niet reageren daarom doe ik t even O-)
 
Kev is weer terug, had een sollicitatie gesprek in alkmaar en is heen en weer getuft..dus zal de komende 1,5 week wel niet reageren daarom doe ik t even O-)
OOooo dus dat bedoelde hij met ga zo maar weer terug, terug naar de camping |(
zag ik hem waarschijnlijk dus toch rijden :Y

Maike zal ik jou even een paar foto's mailen van Lady J, Tyrant Brum en Envy voor op de startpagina :Y
 
OOooo dus dat bedoelde hij met ga zo maar weer terug, terug naar de camping |(
zag ik hem waarschijnlijk dus toch rijden :Y

Maike zal ik jou even een paar foto's mailen van Lady J, Tyrant Brum en Envy voor op de startpagina :Y

Ja dat mag wel, heeft iemand hier een foto van kev zijn nieuwe bike?!

Je mag me ook toevoegen aan msn *D
 
Hey!!!!1
Niet zonder mij beginnen!!!!
Goed, wat heb ik gemist?

Ow enne iemand heel toevallig een linker wit/roze voorkuip liggen? Nadat Mercedess is omgevallen en mijn knipper is afgebroken (plus een beetje kuip meegebroken |( ) is hij nu aan het scheuren. Nou?
X
 
Ik ook nog d8 ik zelf zo. Ik stap zodadelijk nog ff lekker op t brommertje om n stukje rond te tuffen :] .

btw: ik weet dat er vast genoeg topics over zijn, maar ga binnekort voor een ander vizier kijken. iemand nog tips wat betreft, 'gewoon'/spiegel/olie-achtig vizier?? al vast bedankt!

Ik ben zelf brildrager dus beetje moeilijk om steeds te wisselen onderweg (geldt ook voor niet brildragers :) ) Ik weet niet of je al zo'n beetje toe bent aan een nieuwe helm maar overweeg er eens 1 met een ingebouwd zonnevizier. Dan heb je verder gewoon een helder vizier wat natuurlijk wel zo prettig is in het donker, en bij fel licht klap je de zonnevizier naar beneden. Ik heb er zelf laatst zo een gekocht en het bevalt prima.
 
Ik wil ook wel op de startpagina van dit topic :9~
Geniet enorm van de uitwisseling van ervaringen en de nuttige info, ook al ben ik minder actief met het plaatsen van berichten.

Mijn fiets uit 1991, nog steeds dezelfde pijpen en heb nog nooit de kleppen hoeven (laten) stellen, hahaha! Omgeving Rotterdam.

(Afbeelding)

Wat betreft de kleppen, en de jongens die er veel meer van weten dan ik zullen me wel corrigeren indien nodig, maar volgens mij hoef je er niet zo heel veel van te merken dat je kleppen niet optimaal zijn afgesteld. Het probleem is alleen dat ze ongemerkt kunnen "verbranden" en dan valt er niets meer af te stellen maar zullen ze vervangen moeten worden wat natuurlijk een flinke kostenpost is tov afstellen. Right? (overweeg zelf namelijk ook om ze sowieso af te laten stellen alhoewel alles in orde lijkt)
 
Wat betreft de kleppen, en de jongens die er veel meer van weten dan ik zullen me wel corrigeren indien nodig, maar volgens mij hoef je er niet zo heel veel van te merken dat je kleppen niet optimaal zijn afgesteld. Het probleem is alleen dat ze ongemerkt kunnen "verbranden" en dan valt er niets meer af te stellen maar zullen ze vervangen moeten worden wat natuurlijk een flinke kostenpost is tov afstellen. Right? (overweeg zelf namelijk ook om ze sowieso af te laten stellen alhoewel alles in orde lijkt)
Right 8-)
 
Damz jij verveelt je echt he 8-)

ja zat met iemand te chaten die niet zo gezellig was O-)

kleppen stellen doe je in elk geval om de 10000 km. als je niet weet wanneer het voor het laatst gebeurt is, dan is het verstandig om het een keer te laten doen ja. verbrande kleppen kosten heeel veel centjes.
 
Happy day: sinds gisteren heb ik een garage voor mijn GPZ en hoeft ie niet meer buiten te staan. Bleek dat de schoonouders van een collega bij mij om de hoek een stalling hebben met daarin een Harley en een Guzzi. Voor 12,50 pm mag de Kawa ze gezelschap houden. Woehoe, niet meer omwaaien en staan in wind en weer, geen voetballende koters en schijtende vogels, geen luilak en nieuwjaar meer voor my pride and joy. Welgeteld 30 seconden lopen en alleen maar ouderwetse sociale controle door de geranium generatie...beter! *O*
 
Happy day: sinds gisteren heb ik een garage voor mijn GPZ en hoeft ie niet meer buiten te staan. Bleek dat de schoonouders van een collega bij mij om de hoek een stalling hebben met daarin een Harley en een Guzzi. Voor 12,50 pm mag de Kawa ze gezelschap houden. Woehoe, niet meer omwaaien en staan in wind en weer, geen voetballende koters en schijtende vogels, geen luilak en nieuwjaar meer voor my pride and joy. Welgeteld 30 seconden lopen en alleen maar ouderwetse sociale controle door de geranium generatie...beter! *O*

Wat heerlijk joh! fijn voor je! *O*

Damnz waarom wil het nu weer niet, foto van lady j die mighty mij gemaild heeft is niet te zien alleen een hokje met een kruisje!? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan