Kawasaki GPZ 500S Rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thundercracker

Die hard MF'er
5 jan 2003
956
0
Ik ben net van de week lid geworden en hoorde en zag al een paar keer het bericht dat ik niet de enigste GPZ rijder ben.

wie heeft er nog meer een GPZ 500S ??
 
Ik heb ook een GPZ500, een rode uit 95 met zo\'n 27000 km op de teller. Ik heb hem nu bijna een jaar, en zo\'n achtduizend kilometers weg in dat jaar, met erg veel plezier!

Een vriend (die ook zo af en toe op dit forum te vinden is) heeft een groene GPZ500, ik meen uit \'96.

Verder eigenlijk nooit zo op gelet of er nog veel andere gpz500-rijders zijn op dit forum. Ben benieuwd!
 
YEP !

Ik heb er ook een !
Ik heb nog weinig ervaring, ik heb mijn A op 31 okt.02 gehaald en op 23 nov.02 mijn GPZ gekocht!
Ik heb toen ongeveer een week of 2 gereden tot de vorst begon....nee, ik ben zeker nog geen Die Hard *D
Mijn fiets is van 1992 en is hoofdzakelijk blauw en heeft ongeveer 25000 op de teller.

Ik ben wel benieuwd wat voor jullie reacties op je motor krijgen.
Ik ervaar helaas regelmatig dat er wat min gedaan wordt over mijn Gpzje.
Men vind het een te kleine motorfiets en :\"o ja het is een 2 cilinder, jammer\".

Maar ik ben er dolblij mee, ik ben zelf ook maar een klein mannetje. En als ik erop zit dan is het net of hij voor mij gemaakt is ! (En het ziet er nog snel uit ook !)

Maar om de een of de andere reden heb ik wel het idee dat ik na een paar jaar rijden(als ik het geleerd heb) wel een andere ga proberen te kopen. Maar volgens mij is dat met elke motor.

Jullie in elk geval heel veel plezier en blijf berichten posten ! Zo kunnen we nog wat van elkaar leren !
 
Dat mensen de GPZ onderschatten merk ik ook wel vaak. Maar ik heb er geen spijt van dat ik deze motor gekocht heb. Hij is sneller dan je zou verwachten van een 500-twin, en heeft een heerlijk stuurkarakter. Bochten (lange en korte) gaan als vanzelf.