Kawasaki GPZ400R NINJA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blade257

MF veteraan
23 mrt 2004
1.816
0
Zuidlaren
Kawasaki GPZ400R NINJA

bouwjaar 30-06-1988
kilometerstand: 30435km
(motor moet wel even nagekeken worden, aangezien die ruim een jaar heeft stil gestaan)

prijs: 850 nu 775euro Vaste prijs 600euro
full
 
Laatst bewerkt:
Reparaties noodzakelijk?

het probleem is dat als je erop rijd geen enkel probleem, maar als je onderweg stil gaat staan en de motor uitzet en dan direct weer wil starten moet je wachten tot die is afgekoeld, want bij een warm blok start hij moeilijk...waarschijnlijk iets met de ontsteking heb ik me laten vertellen....

Ben zelf niet handig met dit soort dingen en de motor is van mn zusje en die wil dus nu een andere, vandaar dat die weg gaat
 
Hmm is ie lopend te bekijken? Kun je mij eens een mooi prijsje maken waarvoor ik het niet kan weerstaan om te komen kijken? :+

De uiterste prijs waar die voor weg mag is 600euro
en heb em 2 week geleden nog aan de loop gehad zonder veel problemen dus moet dan ook lukken als je langs komt
 
De uiterste prijs waar die voor weg mag is 600euro
en heb em 2 week geleden nog aan de loop gehad zonder veel problemen dus moet dan ook lukken als je langs komt

Hmm, is me eigenlijk nog net iets teveel.

Begrijp me niet verkeerd, geen gekke prijs voor deze motor hoor, maar net ff wat meer dan ik in gedachten had.

Ik ben ook bezig met een andere, mocht dat nou niks worden dan kom ik misschien wel kijken :Y
 
Hmm, is me eigenlijk nog net iets teveel.

Begrijp me niet verkeerd, geen gekke prijs voor deze motor hoor, maar net ff wat meer dan ik in gedachten had.

Ik ben ook bezig met een andere, mocht dat nou niks worden dan kom ik misschien wel kijken :Y

Is prima, zolang hier nog geen slotje op zit is die te koop
En helaas kan die niet lager dan 600euro (dit is de prijs dat mn zusje ervoor wil hebben)

Dus bij deze weer in prijs verlaagd:

Vaste Prijs: 600euro (alleen voor MF-ers)
 
Als ie nu goed liep had ik zeker interesse maar het is vrij lullig om stil te staan en hem dan niet aan de praat te krijgen
 
Als ie nu goed liep had ik zeker interesse maar het is vrij lullig om stil te staan en hem dan niet aan de praat te krijgen
Hop, gewoon starten met volgas, dan slaat ie wel aan :Y . Ik denk eerder dat dat iets met carburatie te maken heeft.
Ontsteking weet toch niet of ie koud of warm is :?
 
Hop, gewoon starten met volgas, dan slaat ie wel aan :Y . Ik denk eerder dat dat iets met carburatie te maken heeft.
Ontsteking weet toch niet of ie koud of warm is :?

Je kan me "bijna" alles wijs maken...aangezien ik er geen verstand van heb, kwa technisch gebeure. dus helaas kan ik je heir geen antwoord op geven
 
Hop, gewoon starten met volgas, dan slaat ie wel aan :Y . Ik denk eerder dat dat iets met carburatie te maken heeft.
Ontsteking weet toch niet of ie koud of warm is :?

Er zijn genoeg elektrische kwaaltjes die opkomen als alles warm/heet word en verdwijnen als alles weer afkoelt. Kleine breukjes enz...

Met dit soort vage omschrijvingen van kwaaltjes kan het altijd alle kanten op, varierend van 2 minuten en klaar (icl glaasje limo inschenken) .... of na 6 dagen t ding van pure ellende het kanaal induwen... :X
 
Er zijn genoeg elektrische kwaaltjes die opkomen als alles warm/heet word en verdwijnen als alles weer afkoelt. Kleine breukjes enz...

Met dit soort vage omschrijvingen van kwaaltjes kan het altijd alle kanten op, varierend van 2 minuten en klaar (icl glaasje limo inschenken) .... of na 6 dagen t ding van pure ellende het kanaal induwen... :X

Dan wil ik dat glaasje Limo nog wel inschenken ....
en wil ik ook nog wel helpen om hem het kanaal in te duwen...want word er zat van dat hij hier staat |(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan