Kawasaki GPZ500, die dingen blijven maar rijden...

Zijn er nog mensen die belangstelling hebben voor onderdelen van een GPZ500 uit 91? Mijn oude heeft het definitief begeven en ik ben hem aan het slopen. Aangezien ik weer een 'nieuwe' uit 92 heb gekocht wil ik een aantal dingen zelf houden ( remmerij, wielen enzo), de rest gaat weg. Ik neem niet de moeite het spul schoon te maken en prachtige foto's te maken, maar daar is de prijs ook naar (verzendkosten) :P

Wat is de kleurstelling van de GPZ? Als het blauw(goud/wit) is zoals die van mij heb ik interesse in de kuip, mits deze nog in mooi kleur is.
 
Nee, de kuip is naar mijn idee een keer (over)gespoten of erop gezet en gespoten want de kuip is een andere kleur (minder glans en iets andere tint blauw) als de rest van de body.
 
Wat is de kleurstelling van de GPZ? Als het blauw(goud/wit) is zoals die van mij heb ik interesse in de kuip, mits deze nog in mooi kleur is.

_O- Het kuipwerk was niets meer, 1 en al scheuren en beunreparaties, dus dat is de kliko ingegaan. Gelukkig was de kleur wit/blauw met een subtiel roze randje, dus je had er toch niets aan :)
 
Gisteren een leuk hebbedingetje ontvangen:

$(KGrHqJ,!oUE63(fotv6BQGl!Q1QWQ~~60_57.JPG
 
Zijn er nog mensen die belangstelling hebben voor onderdelen van een GPZ500 uit 91? Mijn oude heeft het definitief begeven en ik ben hem aan het slopen. Aangezien ik weer een 'nieuwe' uit 92 heb gekocht wil ik een aantal dingen zelf houden ( remmerij, wielen enzo), de rest gaat weg. Ik neem niet de moeite het spul schoon te maken en prachtige foto's te maken, maar daar is de prijs ook naar (verzendkosten) :P

Schijfremmen (voor) houd je ook zelf?
 
Ik heb eens zitten kijken op internet voor een topkoffer mount voor de GPZ en heb nu al op verschillende sites gekeken maar ik kan eigenlijk alleen maar mounts vinden voor het model ouder als 94.

(Voorbeeld)
http://www.wemoto.com/bikes/kawasak...vi_luggage_-_monorack_kit_with_monokey_plate/

of

GIVI Topkofferhouder - F 425F

Kan iemand bevestigen of deze mount (voor het bouwjaar 94 en hoger) ook gewoon gaat passen op de oudere modellen van 87-93? Mijne is namelijk uit 1990.
Of wat ik eventueel anders kan doen als oplossing? Of een link heeft van wél de juiste mount?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens zitten kijken op internet voor een topkoffer mount voor de GPZ en heb nu al op verschillende sites gekeken maar ik kan eigenlijk alleen maar mounts vinden voor het model ouder als 94.

(Voorbeeld)
http://www.wemoto.com/bikes/kawasak...vi_luggage_-_monorack_kit_with_monokey_plate/

of

GIVI Topkofferhouder - F 425F

Kan iemand bevestigen of deze mount (voor het bouwjaar 94 en hoger) ook gewoon gaat passen op de oudere modellen van 87-93? Mijne is namelijk uit 1990.
Of wat ik eventueel anders kan doen als oplossing? Of een link heeft van wél de juiste mount?


t is wel een rekje maar kost geen.......................
Onderdelen motoren - Kawasaki - Motoren en Scooters - Speurders.nl
 
Thnx! Bovenstaande zijn alle 2 rekjes, maar kan hier ook zo een Monokey top plate op?

EDIT: Mailtje gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk is het een bagagerek van Hepco & Becker geworden.
Hier kan ook een topkoffer op gemonteerd worden zonder sjonnie middelen.

2z8ucy0.jpg


t8174h.jpg


Bedankt allen voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Is deze makkelijk te bevestigen? Misschien moet ik ook maar eens zo'n ding erop schroeven. Hoef ik geen rugzak meer om :)
 
Geen idee, ga er binnen enkele dagen achter komen.
Maar ik denk van wel, verkoper zei dat hij met 4 bevestigingspunten vast zat :)
 
Even een vraag, hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Tijdje geleden voor mijn vriendin een GPZ uit 91 gekocht. Motor bevalt goed enkel staat voor haar de remhendel net iets te ver weg, deze is, in tegenstelling tot latere modellen van de gpz niet instelbaar begrijp ik.

Heeft iemand van jullie een idee hoe dit op te lossen. Ik kan nergens vervangingshendels vinden die wel instelbaar zijn.

Bedankt alvast,

Grt,
 
Terug
Bovenaan Onderaan