Kawasaki gpz600R (gpx600R) met BSM Vampire

Openklasse

MF'er
8 jul 2006
65
0
Almere
GPX (’91) in GPZ-frame gebouwd. Nieuwe olie, nieuw oliefilter, nieuwe pakkingen. Nieuwe koelvloeistof, bougies en bougiedoppen. Stalen remleidingen. Achterrem gereviseerd, nieuwe remblokken, rubbers enz. Nieuwe aansluitrubbers luchtfilter, Nieuwe Battlax BT014 voor en achterband. Nieuwe accu. Nieuwe goede ketting, Nieuwe hoge kwaliteit aluminium tandwiel achter. Tandwiel voor tandje is kleiner voor acceleratie, Nieuwe balhoofdlagers, verwarmde handvaten (voor de winterrijder, lekker warm) Nieuw bekleedde buddyseat .

Glijlagers krukas gecontroleerd. Kleppen gesteld. Start altijd, rijdt altijd. Alles werkt naar behoren. Snelle leuke motor, 85 pk, BSM Vampire (RVS) 4-1 uitlaat, super geluid.

Zuinig; heb er 1:24 mee gehaald. Snelweg 1:20. Een motor waar nog veel plezier mee te beleven is.

06-17002705 Rudolph
full
 
Hai Rudolph,
Morgen ga ik een ritje maken op een GPX600 bij de dealer in Zwanenburg. Deze lijkt me echter ook de moeite waard en je woont in de buurt :)
Wat is de reden van verkoop, hoe komt het dat zoveel onderdelen (incl. banden) 'nieuw' zijn en wat is het aantal km's op de teller?
 
Hoi,
Deze motor gaat weg omdat er onverwacht een andere (droom) motor op mijn pad kwam.
Die heb ik gekocht en twee is beetje veel voor mij.
Het GPX blok heeft ongeveer 35.000 gelopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan