Hallo mede forummers!
Zojuist de compressie van de gpz 600 r van mn zoon gemeten en de waarde zijn als volgt van links naar recht, gezeten op de motor:
1e cil. 5,5
2e cil. 5,2
3e cil. 5,1
4e cil. 6,5
Cilinder 4 is een uitschieter, weet niet wat de waarde zou moeten zijn.
Je kunt denk ik ook niet stellen dat de cilinders 1 t/m 3 versleten zuigerveren hebben of dat de kleppen van deze drie cilinders niet goed sluiten.
Feit blijft dat hij soms op drie cil. loopt, start na een nacht goed en loopt op alle cillinders.
Tijdens het rijden merk je dat hij op 3 gaat lopen en soms zelfs op 2.
Bobine's doorgemeten en ook deze wwarde komen overeen met het wph.
Carb. zijn gereviseerd en ultrasoon gereinigd bij KMS motoren te Poeldijk.
Hij is daar ook op de dinobamk geweest om af te stellen.
Nu na de winter doen de bovenstaande problemen zich voor.
Kan het toch een benzine probleem zijn?
Je leest in andere topic over het membraam benzinekraan, teveel benzine waardoor deze tijdens bedrijf verzuipt, enz.
Wie weet er raad? alle zinvolle raad is op te volgen.
Zojuist de compressie van de gpz 600 r van mn zoon gemeten en de waarde zijn als volgt van links naar recht, gezeten op de motor:
1e cil. 5,5
2e cil. 5,2
3e cil. 5,1
4e cil. 6,5
Cilinder 4 is een uitschieter, weet niet wat de waarde zou moeten zijn.
Je kunt denk ik ook niet stellen dat de cilinders 1 t/m 3 versleten zuigerveren hebben of dat de kleppen van deze drie cilinders niet goed sluiten.
Feit blijft dat hij soms op drie cil. loopt, start na een nacht goed en loopt op alle cillinders.
Tijdens het rijden merk je dat hij op 3 gaat lopen en soms zelfs op 2.
Bobine's doorgemeten en ook deze wwarde komen overeen met het wph.
Carb. zijn gereviseerd en ultrasoon gereinigd bij KMS motoren te Poeldijk.
Hij is daar ook op de dinobamk geweest om af te stellen.
Nu na de winter doen de bovenstaande problemen zich voor.
Kan het toch een benzine probleem zijn?
Je leest in andere topic over het membraam benzinekraan, teveel benzine waardoor deze tijdens bedrijf verzuipt, enz.
Wie weet er raad? alle zinvolle raad is op te volgen.