kawasaki grootste motormerk van nederland?

Ik denk dat er met de Honda motorfietsen niks mis is, maar dat het probleem bij de marketing ligt. Op een beurs ziet Honda er uit als een advocaten kantoor. Totaal geen motorsfeer.
Geen enthousiast personeel die je alles wil vertellen over het model waar je naar staat te kijken, geen bierstube, geen accessoires, geen repsol shirts, geen stickers, geen advies over circuitrijden, niks.
 
Het gaat natuurlijk om nieuw verkochte motoren. Misschien zegt dit niets over de behoefte van de koper, maar meer iets over watvoor soort mensen een nieuwe fiets vers van de lopende band kopen. En het hoeft zeker niet iets negatiefs te zeggen over de kwaliteit van Honda. Ik kan mij bv herinneren dat Levi's een periode moeite had met het verkopen van hun spijkerbroeken omdat hun spijkerbroeken te lang mee gingen, en de klanten eigenlijk daardoor te weinig naar de winkel gingen om een nieuwe te scoren.
 
En het hoeft zeker niet iets negatiefs te zeggen over de kwaliteit van Honda. Ik kan mij bv herinneren dat Levi's een periode moeite had met het verkopen van hun spijkerbroeken omdat hun spijkerbroeken te lang mee gingen, en de klanten eigenlijk daardoor te weinig naar de winkel gingen om een nieuwe te scoren.

Precies mijn gedachte.. Honda's gaan gewoon langer mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan