Kawasaki GTR 1000 - 1989 - 99000 km - nieuwe banden - beetje werk - prijs verlaagd €500,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DualDevil

MF veteraan
26 mrt 2008
7.753
27
Vlaardingen
Ik heb in de aanbieding:

IMG_20200601_153732.jpg


Mijn GTR 1000. Of, dat had het eigenlijk moeten worden, maar hij is niet echt van mij geworden. Ik heb deze namelijk een tijdje terug gekocht, een goeie stap gezet om hem weer goed de weg op te krijgen, maar de puntjes niet op de i gezet. Nu ben ik verhuisd naar een nieuwe woning met genoeg klussen daar, en heb ik een motorongeluk gehad waardoor ik voorlopig niet (met plezier) kan rijden.

Wat is er dan aan gedaan (en ik ga dingen vergeten, maar om een indruk te geven):
+ Accu vervangen (Motobatt met hoge capaciteit)
+ Nieuwe bolletjes voor de kapotte (meter en knippers).
+ Laadkabel voor accu
+ Kleppen gesteld
+ Set onbegrensde carburateurs, en reserveset carburateurs die eraf is gekomen
+ Hagelnieuwe banden (150 km gereden, AVON Storm 3D)
+ Stalen remleidingen voor incl. gebruikte (maar goede) master cylinder
+ Remmen gangbaar gemaakt
+ Garmin Zumo 660 Steun op het dashboard geplaatst
+ Benzinekraan in tank voorzien van revisiesetje
+ Extra benzinekraan geplaatst in de lijn (voorkomen Hydrolock, komt bij deze modellen soms voor).
+ Nieuw luchtfilter

Wat was er al leuk:
+ BSM Future RVS uitlaatsysteem
+ volledige kofferset erop
+ Gevarenlicht optie (handig voor file)
+ Extra remlicht op het verlengde spatbord, je blijft schoon en wordt niet zo snel aangereden van achteren
+ Fijne vakantiemotor voor wie de puntjes op de i wil zetten

Wat moet er, mijns inziens, nog gebeuren om hem af te maken:

- De motor start koud niet zo lekker. Hij moet dan even doorstarten met choke erop. Ik vermoed dat een keer de carbs loshalen, alle kanalen schoonmaken en ze weer erop zetten + synchroniseren voldoende zal zijn, want warm loopt hij best oke.

- De motor heeft alweer even weinig gereden, een goede testrit zal nog wel wat puntjes aan het licht brengen. Bandjes die op druk moeten, voorvork en achtershock waar vast wat lucht bij mag, er zitten wat roestplekjes hier en daar.

De motor is het opknappen zeker waard, maar na mijn ongeluk (met andere motor), een nieuwe woning en een drukke baan wordt dat voor mij een lange termijn plan. Dat verdient de motor niet. Wie maakt me los! €500 - en dat is hij met deze onderdelen met gemák waard dus wacht niet te lang ;)

IMG_20200601_153446.jpg

IMG_20200601_153732.jpg
IMG_20200601_153747.jpg
IMG_20200601_153753.jpg
IMG_20200601_153759.jpg
IMG_20200601_153811.jpg
IMG_20200601_153855.jpg
IMG_20200601_153918.jpg
IMG_20200601_154109.jpg
IMG_20200601_154123.jpg
IMG_20200601_154144.jpg
 
Laatst bewerkt:
Motor start en rijdt dus gewoon, maar koud niet helemaal zoals het hoort. Ik heb er een filmpje van gemaakt, maar dat was net toen ik er al even mee bezig ben geweest. Toen was hij dus warm, en dan start ie meteen. Ik wil het geen misleidend verhaal maken, daarom heb ik dat filmpje niet direct bij de advertentie gezet. Wie hem alsnog wil ontvangen kan hem krijgen natuurlijk.
 
Ben helemaal niet voor een jappanner maar kom op, dit is toch wel een te gek aanbod.
Serieuze toermotor met 1xx(?) pk, koffers en kuip.
Mijn schuur staat al meer dan vol maar anders...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan