Kawasaki GTR 1000 - Deel 4

die veer is een belangrijk onderdeel van je slipperclutch,


zie dit filmpje
Toch maarbestellen dan. :)

Gisteren even licht sleutel werk gedaan. Een handvat van een koffer was er af bij aanschaf. Nieuwe tapjes gedraaid (nu M3) en nu zit alles weer vast. Binnenkort de koffers van binnen bekleden en goed waterdicht maken.
Ook de banden op spanning gebracht met de info gevonden in deze topic reeks (voor 2.7 en achter 2.9) en dat rijd meteen een stuk beter.
Ook even een foto gemaakt *D
full
 
Hoe vaak kom e nog een GTR tegen in je eigen woonplaats?! Vanochtend 1 gezien, met berijder, in Apeldoorn aan de Baron Sloetkade/Deventerstraat. Iemand die hier ook rondspookt?
 
Bedenk nog even dat als je 12V meet dit niet wil zeggen dat ook de Fan's werken.
Als er namelijk een slecht contact zit kun je nog steeds 12V meten omdat de stroom sterkte minimaal is. De fan's trekken echter meer dan 1 A en dan kan de spanning inzakken. Dus belangrijk is ook proberen te meten met de fan's aangesloten.

Marc

Dank u. Dat was ook mijn idee.

Nu zekering vervangen en accu verwisseld. (ik kwam er eindelijk achter welke zekering er voor de ventilator bedoeld was...). Nu werkt de ventilator! Whoohoo! Direct gisteren achter langzaam verkeer de ventilator uit kunnen testen. Werkt prima.
 
Hallo heb van het wekend een GTR 1000 gekocht en een beetje nakijken en dan toeren in de ardenen.
Heb zelf hier een camping dus als de zomer voorbij is welke zomer hopen op een goed najaar .
Dan kan ik zelf ook nog eens lekker toeren hier met mijn vrouw.
Als ik vragen heb zal ik ze stellen en hopen op antwoorden van jullie kant.
Luitjes groetjes en veel toer plezier en wie weet zien we mekaar nog eens hier op mijn camping.
 
Mooi dat de ventilator weer werkt kweetwel!

Redneck: Veel plezier ermee! Foto? :)

Ik heb verder nog een achterband besteld, hij is nu wel bijna op. Met droog weer durf ik er nog wel een paar honderd km uit te persen, maar dan hebben we het wel gehad.
 
Laatst bewerkt:
Woudschim.

Hoeveel km heb je met de achterband gedaan? Ik heb ook een nieuwe besteld die ( als alles goed gaat ) vrijdag onder de motor zit. Maar zou wel willen weten hoeveel km ongeveer ik mag verwachten. Heb nu in nog geen 10 weken ruim 4000 km weg, dus wil wel een indicatie wat ik nog kan gaan verwachten aan kosten de komende tijd.
 
HALLO MIJN CAMPING IS IN DE AEDENNEN TUSSEN BASTOGENE EN ARLON
www.campingbeaurivage.be
En ik ben gewoon evert wij zitten 4 km van luxemburg af dus lekker goed koop tanken en sigareten en drank halen.
Het is erg mooi om hier te rijden met de motor.
kijk op de site van ons en motor rijders zijn zeker welkom .

groetjes evert
 
Ik heb nu 9500 km met de BT45 gereden, maar hij zat er al een onbekend aantal km op toen ik hem kocht.
Op mijn vorige GTR heb ik 12.000 met een BT45 gedaan, inclusief een vakantie Noorwegen.

Ziet er leuk uit Evert, veel succes dit seizoen. ;)
 
Laatst bewerkt:
HALLO MIJN CAMPING IS IN DE AEDENNEN TUSSEN BASTOGENE EN ARLON
www.campingbeaurivage.be
En ik ben gewoon evert wij zitten 4 km van luxemburg af dus lekker goed koop tanken en sigareten en drank halen.
Het is erg mooi om hier te rijden met de motor.
kijk op de site van ons en motor rijders zijn zeker welkom .

groetjes evert
Ik denk zomaar dat ik met het gezin langs ga komen ;)
Helaas niet met de motor ivm twee jonge kinderen.
 
Met de hulp van een gemeentelijk paaltje onlangs mijn linkerkoffer gesloopt.. :(
Na wat zoeken uiteindelijk bij Boonstra Parts een andere op de kop getikt. En dan word het echt handig: op zowel de linker als de rechterkoffer past nu sleuteltje B!! Dus eindelijk de reservesleutel die ik al graag wilde hebben en 1 sleutel minder om mee te slepen! Hoe handig is dat!!
 
Ik heb een uitgeprint GTR1000 werkplaatshandboek, gratis af te halen in Eindhoven. Wel op een GTR1000 komen of kentekenbewijs meenemen :)

Graag een PM bij belangstelling, ik kijk hier nooit.
 
Moi is er iemand in de buurt van Groningen die de carburateur kan synchroniseren gr een nieuwe rijder fas uit veele
 
Groningen is erg ver weg helaas! Anders had ik je wel kunnen helpen, tenzij je eens in de buurt van Tilburg bent. :)
 
Hallo GTR rijders.

Ik ben er ook nog.
Een rode 1986 en zwarte 1992 gtr in bezit.
Bezig met een derde voor ombouw/ opknappen.
Deze heeft schade gereden en wil ik proberen met de onderdelen van de 1986 op te knappen.
Foto's volgen nog.

Mv.gr. Cor uit zeeland.
 
Cor, motoren uit Australië geïmporteerd? :D
Mooie rode kleur, ik zou graag weer die kleur willen. Mocht iemand ooit een rode tegen een grijze kuipset willen ruilen? :P

En nice Luuk, ziet er goed uit.

Ik moet nog steeds mijn achterband vervangen, kom er door de verhuizing niet aan toe. Wellicht dat ik morgen even langs kan rijden.

Verder wil ik een vaste stroomvoorziening vanaf mijn accu naar de GPS maken, heeft iemand ervaring met welke draad (geschakelde plus) ik het beste kan pakken hiervoor?
 
Laatst bewerkt:
Cor, motoren uit Australië geïmporteerd? :D
Mooie rode kleur, ik zou graag weer die kleur willen. Mocht iemand ooit een rode tegen een grijze kuipset willen ruilen? :P

En nice Luuk, ziet er goed uit.

Ik moet nog steeds mijn achterband vervangen, kom er door de verhuizing niet aan toe. Wellicht dat ik morgen even langs kan rijden.

Verder wil ik een vaste stroomvoorziening vanaf mijn accu naar de GPS maken, heeft iemand ervaring met welke draad (geschakelde plus) ik het beste kan pakken hiervoor?

Dank je Woudschim,

Ik heb ook een 12V aansluiting gemaakt en als ik me niet vergis ligt er in de kuip achter de koplamp een loze aansluiting met continu 12V. (alweer lang geleden ingebouwd :$ )
 
Laatst bewerkt:
Klopt, de accessoirestekker, maar mijn GPS heeft een adapter en die trekt dus ook continu stroom. Als ik niet wil dat de accu elke week plat gaat moet ik dus een geschakelde draad laten aftakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan