Kawasaki GTR 1000 - Deel 4

Hoi "Wolfsdream" een hele fiets voor spareparts is wat veel maar het Corbin zadel lijkt me wel wat. Ik heb nog een linker koffer als jij een rechter hebt en een top ( met het kofferrek erbij) heb ik wel interesse. Als jouw zadel in goede staat is wil ik evt mijn zadel wel afstaan om jouw fiets compleet te houden.
Ik heb een flink zijspan(EML GT2persoons) aan mijn GTR 1992 hangen, rij ook nog eens 10.000km/jr en zal nog wel eens wat spullen nodig hebben. Ben wel nieuwsgierig naar de kleur en de prijs van de hele motor.
Grtz, Wif
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs mijn GTR verkocht. Veel plezier van mijn beide GTR's gehad, en de laatste GTR is zelfs de motor die ik het langst in bezit heb gehad. :P

De V-strom is toch echter wel een andere klasse motor, en hij doet voor mij hetzelfde als wat de GTR doet (veel spullen meesjouwen, lange ritten maken) maar rijdt een stuk leuker en bovenal: ABS. :)

Ik heb nog het een en ander aan documentatie, digitaal allemaal. (werkplaatshandboek, andere technische tips, how-to's en informatie) Als iemand interesse heeft stuur ik het graag door.
 
Hoi "Woudschim" , we hebben al eens kontakt gehad meen ik me te herinneren. Ik heb wel interesse in wph, h-t's & info, de versie die ik heb krijg ik niet goed leesbaar.
grtz, Wif
 
bij deze even de melding dat hij verkocht is !

na vele jaren toerplezier en mooie avonturen met de gtr , ga ik hierbij afscheid nemen van deze prachtige toerbuffel en staat hij te koop en ik hoop dat ik hier mee iemand anders even blij kan maken met deze machine !

compleet groot onderhoud nog op 03/2018 gehad en hij staat helemaal vrij voor de 110 pk zoals de gtr van steve (shoodaben engineering) maar is aangegeven als 97pk !

en hij is van 23/06/2003 !!!



Kawasaki van € 1.500,-
 

Bijlagen

  • P_20180613_180736.jpg
    P_20180613_180736.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 44
  • P_20181011_131552.jpg
    P_20181011_131552.jpg
    359,2 KB · Weergaven: 48
  • P_20180915_185429.jpg
    P_20180915_185429.jpg
    458,2 KB · Weergaven: 43
  • P_20180616_181127.jpg
    P_20180616_181127.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 39
  • kawa.JPG
    kawa.JPG
    61,8 KB · Weergaven: 37
  • kawa 5.JPG
    kawa 5.JPG
    73,9 KB · Weergaven: 38
  • kawa 4.JPG
    kawa 4.JPG
    74,3 KB · Weergaven: 36
  • kawa 3.JPG
    kawa 3.JPG
    89,5 KB · Weergaven: 37
  • kawa 2.JPG
    kawa 2.JPG
    80,4 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Bij deze meld ik me ook maar even :W

Begonnen met een honda cb750, daarna een BMW1150 gs adventure. Die laatste verkocht omdat er teveel mis mee was helaas -O-
De hele zomer niet gereden, dus toch maar op zoek gegaan naar iets om wat rustig te cruisen en af en toe wat woon-werkverkeer mee te rijden.
Zo kwam ik uit bij de GTR. Ik vond er een aantal leuke van bouwjaar ergens in de 90ies, maar ben dan (ondanks dat ik er toch wel wat km's woonwerk mee wil doen) gevallen voor een exemplaar uit '89.

Twee weken moeten wachten op mijn nummerplaat en in tussentijd toch wat schrik gekregen of het wel een slimme aankoop was. Het blijft immers een moto van bijna 30 jaar oud, en ik had ondertussen de vorige 3 delen van dit topic grondig doorgenomen :X

Ondertussen heb ik de GTR 2 weken kunnen rijden. Ik heb er nog geen spijt van *O* Er zijn natuurlijk wat dingetjes, maar wat wil je, hij is niet nieuw O-)

20181027_140227.jpg
20181027_140246.jpg
 
Na jaren een BMW K100LT te hebben gereden kan ik morgen mijn Kawasaki GTR 1000 ophalen.
De motor is van 1992 en heeft 65000 op de teller. Hier kan ik nog wel een poosje mee sturen.

Ik ga nog wel op zoek naar een ander zadel (Corbin o.i.d.) en een topkoffer. En er zit een barstje in het rechter knipperlicht dus die moet ook een keer vervangen worden.

Mocht er iemand nog wat hebben liggen dan houd ik me aanbevolen.

Groeten Julius
IMG_20181201_125416350.jpg
 
Mooie stoomfiets, ik vind de kleuren combinatie ook één van de mooiste die er uitgebracht is, heb wel knipperlichtje (gratis ophalen) voor je.
 
Het blok van een gtr1000, is dat in basis een gpz900 maar dan met cardan?

Vooral zo’n zwarte hierboven zou mooi staan in de schuur naast m’n gpx750, gpz900.
Rijtje sport-toursport-tour :9, niet dat het echt in de schuur past.... maar toch O-)

Reden is dat er voor een gpz blok nog veel nieuw te koop is, voor de gpx is dat al een stuk lastiger.
Als in carb rubbers bijvoorbeeld
 
@ Buur nette fiets, mooi kleurtje.*D

@ Julius mooie fiets:Y

@ KwaSuz Het blok van de GTR1000 is in de basis inderdaad het blok van de GPZ900.

Mijn GTR was eerst zwart met rode bies, maar door roest op de tank en de nodige plaatschade, heb ik de motor blauw gespoten.:)
Ik ben net verhuisd en ben begonnen met het uitproberen van mijn eigen eerste garage (heb altijd buiten gesleuteld)*O*Na 1,5 jaar woon-werk-verkeer was het beest toe aan wat tlc.:Y
Carbs reinigen, kleppen stellen, nieuwe accu, nieuwe bougies en bougiekabel en nog wat dingetjes.20190102_124516[1].jpg20190102_114615[1].jpg
 
Klein vraagje mbt een probleem wat ik niet kan traceren.
In november begon het probleem wat bestaat uit het uitvallen van de koplampverlichting en blijkbaar ook de stroomtoevoer naar het dashboard.
Geen toerenteller en verlichting.
Het gekke is dat de motor wel wil starten, richtaanwijzers doen het ook.
Na een stukje rijden gaat ging soms spontaan alles weer aan.
Ik heb alle stekkers opgezocht en ingespoten met contactspray, ook het contactslot uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
De ene keer doet alles het wel en vijf minuten later is er weer geen licht en leven in het dashboard.
Ik heb het eerder ergens gelezen dat er iemand met hetzelfde probleem zat maar daar was geen oplossing/diagnose bij gezet.
Wie herkend het en kan aangeven in welke richting er moet worden gezocht.
Bij voorbaat dank en de bevindingen worden uiteraard gedeeld.
 
Goedemiddag hier ook een GTR 1000 bezitter, Heb een zwarte uit 93 gehad die verkocht is. Heb nog een 1988 te koop met werk en sinds vorige week een 1995 model met 70.000 km erop. Vind het erg fijne toerfietsen. Foto's volgen nog.
 
Zwart is wel de mooiste kleur ervoor.

Na jaren een BMW K100LT te hebben gereden kan ik morgen mijn Kawasaki GTR 1000 ophalen.
De motor is van 1992 en heeft 65000 op de teller. Hier kan ik nog wel een poosje mee sturen.

Ik ga nog wel op zoek naar een ander zadel (Corbin o.i.d.) en een topkoffer. En er zit een barstje in het rechter knipperlicht dus die moet ook een keer vervangen worden.

Mocht er iemand nog wat hebben liggen dan houd ik me aanbevolen.

Groeten Julius
Bekijk bijlage 1341458
 
ik heb een probleem met mijn GTR1000 uit 89.
Mijn handrem licht werkt niet. De schakelaar na gemeten en die werkt gewoon.
Mijn voetrem licht werkt ook gewoon.
Ik wil de kabel nameten op kabelbreuk, maar weet zo niet waar hij eindigt.
 
Voor de liefhebber heb ik nog een scherm voor de GTR1000 liggen.
De motor zelf heb ik al een tijdje niet meer.
 
DSCF3227[1].JPG
DSCF3227[1].JPG
DSCF3228[1].JPG


Als er nog iemand een linkerkoffer wil hebben. Helaas wel een barst (vandaar de ducttape) maar wel met sleutel.
Gratis af te halen in Apeldoorn. Anders gaat "ie na de winter met het grofvuil mee.
 
Bekijk bijlage 1436819Bekijk bijlage 1436819Bekijk bijlage 1436820

Als er nog iemand een linkerkoffer wil hebben. Helaas wel een barst (vandaar de ducttape) maar wel met sleutel.
Gratis af te halen in Apeldoorn. Anders gaat "ie na de winter met het grofvuil mee.
Hey Joop,
IK zoek nog een goed slotje van de koffer dus heb wel interesse.
Klein probleempje is n beetje dat afstand Zeeland Apeldoorn nogal wat is voor een slotje.
Zou je evt. de koffer willen opsturen ?
Groet Janco
 
Terug
Bovenaan Onderaan