Kawasaki GTR 1000 vraagje

Peter uit Soest

Die hard MF'er
2 okt 2001
641
0
Soest
Volgens mij is deze toermotor niet echt bekend bij het grote publiek geloof ik? Nieuw kost ie 26000 gulden ofzo. Het model loopt naar dat ik gezien heb zowieso vanaf 1989 onveranderd (dashboard facelift, motorblok iets) kwa vormgeving.
Wat doet zo'n motor bij inruil als het een niet hardlopend model is.
Voor informatie wil ik dit weten.
mg-bd-73-st.nr.000142_gtr1000_blauw.jpg
 
Lawaaierig hoogtourig blok (afgeleid van een race-blok)

Ik zweer bij mijn pan, laats had ik bijna een GTR voor mijn vrouw gekocht voor 1000 euro,.. maar ja, zithoogte 82cm, en brede tank,. en een vrouw van 1.64 hoog
 
Deze is van Perry (genomen bij de ouwebrikkentoer door Sideburns):
DSC00044.JPG


Misschien dat Perry zelf nog effe reageert? Die is er iig errug tevreden mee.

Herrie vinnik em iig niet maken & vermogen heeft 't genoeg (zo'n 100pk). Waarschijnlijk dat je zelf ook profiteerd van 't feit dat inruilprijs relatief laag ligt, dus dattie over een paar jaar nog wat lager ligt is dan vollegus mij niet zo errug. Toch?

Proefrijen :] en vinjem fijn en istie niet te duur, gewoon doen. (IMHO)
 
Ik heb vier GTR1000's gehad van 1993 tot 2001 en was er altijd uiterst tevreden over.
Maar ja.... toen kwam in 2001 die Yamaha FJR 1300 op de markt en..... sindsdien rij ik een FJR. 8-)
 
Hoi,

Ik vind dit ook een interessante motor, mede door zijn gunstige occasionprijs.

Is dit de enige Kawa met Cardan? Of zijn er nog meer modellen die van Cardan voorzien zijn (geen customs/choppers)

Overigens op de site van Kawa USA staat ie ook weer als 2003 model, alleen heet ie daar Concours ipv GTR1000. Langlopend modelletje!

Greetz,
Vinz
 
Ik rij zelf intussen ca. 40.000 km zeer tevreden op mijn gtr. Tweede hands liggen deze nogal schappelijk in prijs. Als ik dat met een pan vergelijk dan moet ik concluderen dat de pan erg duur is. Ofschoon er met de pan absoluut niets mis is.
Wat mij betreft kan ik de gtr zeker aanbevelen.
Suc6. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan