Kawasaki H2R op de dynojet

xxinixx

MF'er
10 feb 2005
39
27
Vandaag ff bij Goedhart Bodegraven langs geweest.
Daar hadden ze een Kawasaki H2R op de dynojet staan...
Luister en huiver :D


1387776
 
Tof apparaat maar te luid en klinkt te schel naar mijn idee. Geef mij maar een mooi donker (gedempt) geluid. Smaken verschillen :)
 
Ergens moet ik wel lachen dat Kawasaki eindelijk een Hayabusa Turbo op de markt heeft gezet
...terwijl die dingen al 20 jaar rondrijden
 
Ach, zelfs een ‘van veen kreidler’ van 50cc voor een geluidsmeting gisteren bij StarTwin was een genot.....
 
Ergens moet ik wel lachen dat Kawasaki eindelijk een Hayabusa Turbo op de markt heeft gezet
...terwijl die dingen al 20 jaar rondrijden
Ja. Enige verschil is de cc s. Denk dat zo n hayabusa turbo nog meer reserves heeft. Is niet voor niks populair in dragraces enz.
 
Leuk soundje,maar dat motief op die motor,wie dacht dat dat mooi was?:r
En hoeveel pk kwam er nou uit?
 
Vond het maar niks. Met z’n allen rondom een motor staan, die pokke veel herrie maakt. Vind het ook geen mooie motor. Mja smaken verschillen
 
Vond het maar niks. Met z’n allen rondom een motor staan, die pokke veel herrie maakt. Vind het ook geen mooie motor. Mja smaken verschillen

't is een beetje als een Bugatti Veyron
De techniek kan ik waarderen, het ontwerp en de prijs,.... not so much

Oh, en jouw motor maakt net zoveel pokkeherrie bij dat toerental, ga er maar naast staan alstie een keer op de testbank gaat :+
 
't is een beetje als een Bugatti Veyron
De techniek kan ik waarderen, het ontwerp en de prijs,.... not so much

Oh, en jouw motor maakt net zoveel pokkeherrie bij dat toerental, ga er maar naast staan alstie een keer op de testbank gaat :+
Mijn motor is een stofzuiger🙃
 
Ik vind het een beetje een SBS 6 vertoning... Wat heeft terugschakelen met 12000 rpm nou voor nut bij een vermogensmeting
Sneue aandacht
 
Terug
Bovenaan Onderaan