kawasaki importeur

jan klaassen

MF'er
8 okt 2003
136
0
lisse
ik hoor hier op het 10 forum nog weinig reakties over de gigantische reclamecampagne van kawasaki europe met de prijsverlaging van 3000 euro hoe help je het merk kawasaki naar de kl(---).je zult hem maar pas hebben aangeschaft het laatste model en je wilt hem nu een jaar later weer inruilen mis je zowieso 3000 euro goed gedaan importeur :( :( :( :( :( :( .en als je dan met de importeur belt zeggen ze ijskoud dat deze campagne is om beter te kunnen concureren met de andere merken.ik denk zelf van niet maar goed dat is mijn mening. :(
 
Anders zet je het ook in te koop angeboden, streetfighters brikkers etc.
1 Topic is toch wel genoeg :?
 
gaat niet om de prijsverlaging maar om het gegeven dat 2maanden geleden de prijs nog 3000 euro hoger lag.
 
Hee Jan Klaassen dat is toch met alles zo,of je nu een computer koopt of een fototoestel of ja een motor een paar maanden later zie je hetzelfde ding staan,splinternieuw en voor veel minder als waar jij hem voor gekocht hebt
Thats LIfe




BTW heb jij dan toevallig een paar maanden geleden een nieuwe gekocht??????
 
Hee Jan Klaassen dat is toch met alles zo,of je nu een computer koopt of een fototoestel of ja een motor een paar maanden later zie je hetzelfde ding staan,splinternieuw en voor veel minder als waar jij hem voor gekocht hebt
Thats LIfe




BTW heb jij dan toevallig een paar maanden geleden een nieuwe gekocht??????

zou je denken? :P
 
nee ik heb de mijne al een jaar maar het gaat mij erom dat dit eigenlijk te gek voor woorden is dat een importeur dit zomaar bepaald.
ik heb 20 jaar bij een autodealer gewerkt van het merk nissan die hadden ook van die vreemde marketing stunts en als je nu kijkt werken er nog 10 mensen bij deze importeur dus het merk is in nederland bijna einde.
ik zou het jammer vinden als dit ook zou gebeuren bij kawasaki omdat ik al jaren een trouwe kawarijder ben.daarom heb ik dit op het forum gezet.
 
nee ik heb de mijne al een jaar maar het gaat mij erom dat dit eigenlijk te gek voor woorden is dat een importeur dit zomaar bepaald.
ik heb 20 jaar bij een autodealer gewerkt van het merk nissan die hadden ook van die vreemde marketing stunts en als je nu kijkt werken er nog 10 mensen bij deze importeur dus het merk is in nederland bijna einde.
ik zou het jammer vinden als dit ook zou gebeuren bij kawasaki omdat ik al jaren een trouwe kawarijder ben.daarom heb ik dit op het forum gezet.

Snap het wel een beetje,maar aan de andere kant willen ze de motors die ze nog hebben staan graag verkopen ,en niet iedereen vind die 2006/2007 modellen mooi,maar ze willen er toch vanaf en ja door de prijs te verlagen kunnen ze misschien kopers die eerst twijfelde over de streep trekken,en met mensen zoals ons word echt geen rekening gehouden
 
Snap het wel een beetje,maar aan de andere kant willen ze de motors die ze nog hebben staan graag verkopen ,en niet iedereen vind die 2006/2007 modellen mooi,maar ze willen er toch vanaf en ja door de prijs te verlagen kunnen ze misschien kopers die eerst twijfelde over de streep trekken,en met mensen zoals ons word echt geen rekening gehouden
geldt alleen als je niets in te ruilen hebt........anders is de inruilprijs ook met minimaal 3000 gedaald :(
 
Hee Jan Klaassen dat is toch met alles zo,of je nu een computer koopt of een fototoestel of ja een motor een paar maanden later zie je hetzelfde ding staan,splinternieuw en voor veel minder als waar jij hem voor gekocht hebt
Thats LIfe
Nouuuuuuu .. dat is niet met alles zo hoorrrrr !

Vorige maand kocht ik een nieuwe WC pot bij de Praxis voor 289 EUR (jaja, luxe design pot ..) en een week later stond 'ie met 20% korting in het krantje.

Gebeld - langsgegaan met bon - 20% korting kontant retour !

Dus ... effe wachten tot Praxis motoren gaat verkopen ....
;)

Maar serieux - natuurlijk is het leuk voor nieuwe kopers, maar inderdaad balen als je een bike van 1-2 jaar oud wil inruilen.
Ik ben benieuwd hoe al die slimme betalingsplannen bij dealers zo'n forse herwaardering gaan verwerken - daar heb je toch een gegarandeerde inruilprijs na X jaar ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan