Update over mn carburateurs:
Ik heb ze eraf gehad en schoongemaakt. Ik zag niet direct iets van viezigheid of versleten onderdelen. Wel was de stelschroef voor het lucht-brandstofmengsel ver uitgedraaid, 4 volle slagen uit ipv 1.75 volgens het boekje. Hij stond dus veel te rijk afgesteld. Dat verklaard misschien ook waarom ik er alleen met warm weer last van had? Ik heb ze nu 2 slagen uitgedraaid. Nog niet lang genoeg kunnen rijden om te testen of het heeft geholpen. Wel is mn stationair nu niet helemaal lekker. De toeren fluctueren best wat en hij loopt gewoon niet zo mooi, heel onregelmatig. Voor zover ik kan zien zitten alle inlaatrubbers netjes en trekt ie nergens valse lucht. Is dit een kwestie van de carburateurs synchroon zetten?
Ik heb ze eraf gehad en schoongemaakt. Ik zag niet direct iets van viezigheid of versleten onderdelen. Wel was de stelschroef voor het lucht-brandstofmengsel ver uitgedraaid, 4 volle slagen uit ipv 1.75 volgens het boekje. Hij stond dus veel te rijk afgesteld. Dat verklaard misschien ook waarom ik er alleen met warm weer last van had? Ik heb ze nu 2 slagen uitgedraaid. Nog niet lang genoeg kunnen rijden om te testen of het heeft geholpen. Wel is mn stationair nu niet helemaal lekker. De toeren fluctueren best wat en hij loopt gewoon niet zo mooi, heel onregelmatig. Voor zover ik kan zien zitten alle inlaatrubbers netjes en trekt ie nergens valse lucht. Is dit een kwestie van de carburateurs synchroon zetten?