Kawasaki KLE500 op 25 KW zetten

Gieliovd

MF veteraan
12 jun 2006
2.518
2
Omg. Alkmaar
Hallo mensen, ik heb even een vraagje over mijn motor.

Ik heb een KLE500 uit het jaar 1991. Ik heb net examen gedaan, en zit 2 jaar vast aan A-beperkt. Nu blijkt het via de importeur dat de KLE pas vanaf 1999 legaal op 25 KW te zetten is via een ombouw kitje en papieren van de RDW etc.

Nu wil ik dus met een vermogensuitdraai gaan rijden met een verzekering die dit volledig accepteerd (bv. KNMV).

Mijn werkelijke vraag is: weet iemand hier op het forum waar een officieel 25 KW kitje uit bestaat vanaf 1999. Als ik dit weet kan ik dit misschien gewoon los bestellen en er zelf in lepelen om vervolgens naar de Dynorun bank te fietsen.

Speculaties heb ik niet zoveel aan, want het kan natuurlijk bestaan uit gasbuis blokkerings buisjes, spruitstuk beperkingsplaatjes, andere sproeiers etc.. Maar wat is het ECHT bij deze motor?

Bedankt voor de reacties!
 
Dat was ik morgen al van plan om te gaan doen, maar ja! He waarom niet ff hier vragen?
1- dan worden jullie ook weer ff gestimuleerd na te denken
2- dan is het voor anderen ook weer terug te vinden ooit
3- dan weet ik het nú al :)
4- weet ik ff niet

Als je :Z bent moet je te bed gaan! ;)
 
PS. Waarschijnlijk is deze begrenzing identiek aan de ER-5 en de GPZ500 omdat dezelfde motorblokken eronder liggen!

Iemand weet dit?
 
Nou bedankt voor de reacties allemaal _O-

Welgeteld één waar ik niet veel mee kon ;)

Motor staat op 25 KW! Ik ben blij.

De officiele manier bij deze modellen is door nieuwe gasschuiven te monteren á 127 euro per stuk.

Succes voor een ieder die dit ooit moet laten doen.
 
Nou bedankt voor de reacties allemaal _O-

Welgeteld één waar ik niet veel mee kon ;)

Motor staat op 25 KW! Ik ben blij.

De officiele manier bij deze modellen is door nieuwe gasschuiven te monteren á 127 euro per stuk.

Succes voor een ieder die dit ooit moet laten doen.

Gefeliciteerd *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan