Aangeboden, Kawasaki KLR 650 uit 1987.
Gaat weg omdat voor mij een allroad niet is zoals ik het verwacht had. Dit is een motor die zich goed voelt op de B-wegen en offroad paden, maar minder op de snelweg. Hier heb ik hem helaas ook voor nodig.
Vorig jaar heb ik deze motor overgenomen van iemand die hem grotendeels zwart heeft gespoten en een ebay sticker set er overheen heeft gezet. Het is allemaal een beetje een haastklus geweest en ziet er van dichtbij niet super uit. Voor mij maakte dit niet uit en ik heb het volgende hierna gedaan:
2 nieuwe banden + extra durable 4mm binnenbanden
Motorolie + filter vervangen
Uitlaatpakking op de cilinderkop + tussenstuk vervangen
Nieuwe motobatt accu
Progrip 715 handvatten
Nieuwe ketting+tandwielen
Nieuwe remblokken
Voorvork nieuwe glijlagers, pakkingen en olie
Nieuw Hiflo luchtfilter
NGK bougie
En nog wat kleine dingen.
Veel van deze motor is dus al aangepakt, maar nu is wel het geval dat sinds kort de kleppendeksel lekt. Ik wil deze wel gaan vervangen, maar als alles zover los gehaald moet worden, denk ik dat het een mooi moment is gelijk de kleppen te controleren/stellen. Mijn voorkeur is dat de volgende eigenaar dit doet. Huidige kilometerstand: ~22.000KM
Mocht je na dit verhaal nog lezen, dan staat er uiteindelijk wel een KLR te wachten die zijn waarde zal behouden, maandelijks bijna niets kost omdat het een oldtimer is, en waarbij je als je een beetje handig bent, goedkoop mee kan rijden.
Vraagprijs: 1600
Hierbij de foto’s:
Gaat weg omdat voor mij een allroad niet is zoals ik het verwacht had. Dit is een motor die zich goed voelt op de B-wegen en offroad paden, maar minder op de snelweg. Hier heb ik hem helaas ook voor nodig.
Vorig jaar heb ik deze motor overgenomen van iemand die hem grotendeels zwart heeft gespoten en een ebay sticker set er overheen heeft gezet. Het is allemaal een beetje een haastklus geweest en ziet er van dichtbij niet super uit. Voor mij maakte dit niet uit en ik heb het volgende hierna gedaan:
2 nieuwe banden + extra durable 4mm binnenbanden
Motorolie + filter vervangen
Uitlaatpakking op de cilinderkop + tussenstuk vervangen
Nieuwe motobatt accu
Progrip 715 handvatten
Nieuwe ketting+tandwielen
Nieuwe remblokken
Voorvork nieuwe glijlagers, pakkingen en olie
Nieuw Hiflo luchtfilter
NGK bougie
En nog wat kleine dingen.
Veel van deze motor is dus al aangepakt, maar nu is wel het geval dat sinds kort de kleppendeksel lekt. Ik wil deze wel gaan vervangen, maar als alles zover los gehaald moet worden, denk ik dat het een mooi moment is gelijk de kleppen te controleren/stellen. Mijn voorkeur is dat de volgende eigenaar dit doet. Huidige kilometerstand: ~22.000KM
Mocht je na dit verhaal nog lezen, dan staat er uiteindelijk wel een KLR te wachten die zijn waarde zal behouden, maandelijks bijna niets kost omdat het een oldtimer is, en waarbij je als je een beetje handig bent, goedkoop mee kan rijden.
Vraagprijs: 1600
Hierbij de foto’s:
Laatst bewerkt: