Kawasaki klr600 achterveer reviseren

Eppelspawnur

Rookie
26 feb 2018
8
2
19
heeze
Mijn ervaring bij JD-shocks met 4 motoren tot nu toe, is dat hij de originele schokbrekers beter maakt dan nieuw, voor een prijs van goedkope aftermarket schokbrekers. Het verschil is dat de beter dan nieuwe originele schokbrekers echt naar jouw rijstijl, gewicht en wensen worden aangepast. Bij een aftermarket schokbreker heb je altijd een gemiddelde prestatie voor het gemiddelde (grootste) publiek, want dan verkoopt een fabrikant het meeste van zijn product.
Thnx! Ik zal eens gaan bellen.
 

Eppelspawnur

Rookie
26 feb 2018
8
2
19
heeze
Niet als je zomaar wat doet.
Ik heb een tankslapper gehad door slechte vervangingveren in de voorvork (Triumph Triple III).
En een stuiterend achterwiel door een te harde schokbreker toen ik over spoorvorming reed uit een tunnel op de snelweg (VX800).
Maar het kan ook goed uitpakken. :Y

Heeft TS al geïnformeerd bij JD Shocks of iets anders gedaan. :?
Ik was even druk met andere dingen, maar ik ga morgen naar JD bellen. Dank voor de tips!
 
  • Like
Waarderingen: Worldbeater

Eppelspawnur

Rookie
26 feb 2018
8
2
19
heeze
Update:
Ik ben er achter gekomen dat de sealhead van een kawasaki kx500a hetzelfde is als die van een KLR600A. Ik ga deze bestellen en vervangen, ik plaats nog een update met foto’s als ik ermee bezig ga.
grt. Bart