Hallo,
Heb op dit forum al veel gelezen, maar weinig geschreven. Nu zit ik helaas met een probleem waarvan ik de oplossing nog niet heb kunnen vinden, misschien kan iemand van jullie me daarbij helpen.
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Kawasaki KLR600 uit 1988. Maar na 100 kilometer gereden te hebben, leek het of de tank leeg was. Maar dat was niet zo.
Als ik in z’n 5 gas geef komt hij niet boven de 5000 toeren uit. In z’n vier niet boven de 6000. In z’n 3 trekt ie wel goed door tot de 9000 toeren. En in z’n vrij lijkt het ook allemaal geen probleem. Starten geen probleem, stationair zo’n 1300 toeren.
Tank is al zuiver gemaakt, ook de carburateur heb ik met perslucht geheel doorgespoten, het membraam (constant vacuüm carburateur) is nog intact. Er zit een nieuwe luchtfilter en bougie in. Choke blijft niet hangen.
Mijn ideeën zijn op, iemand nog tips in welke richting ik het kan zoeken?
Heb op dit forum al veel gelezen, maar weinig geschreven. Nu zit ik helaas met een probleem waarvan ik de oplossing nog niet heb kunnen vinden, misschien kan iemand van jullie me daarbij helpen.
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Kawasaki KLR600 uit 1988. Maar na 100 kilometer gereden te hebben, leek het of de tank leeg was. Maar dat was niet zo.
Als ik in z’n 5 gas geef komt hij niet boven de 5000 toeren uit. In z’n vier niet boven de 6000. In z’n 3 trekt ie wel goed door tot de 9000 toeren. En in z’n vrij lijkt het ook allemaal geen probleem. Starten geen probleem, stationair zo’n 1300 toeren.
Tank is al zuiver gemaakt, ook de carburateur heb ik met perslucht geheel doorgespoten, het membraam (constant vacuüm carburateur) is nog intact. Er zit een nieuwe luchtfilter en bougie in. Choke blijft niet hangen.
Mijn ideeën zijn op, iemand nog tips in welke richting ik het kan zoeken?