Kawasaki KLR650 invoeren in Nederland

nderweduwen

Rookie
22 jul 2017
2
0
Amsterdam
Hi!

Ik heb een Kawasaki KLR650 (gekocht in Zuid-Afrika), die ik nu moet importeren in Nederland om de borg voor mijn Carnet de Passage terug te krijgen.

Nu weet ik dat mijn kawasaki niet aan de EU specificaties voldoet en dat ik daarom een aantal dingen moet veranderen om door de RDW goedkeuring te komen.

Helaas ben ik niet zelf in staat de motor zo om te bouwen dat hij door de keuring komt.

Heeft er iemand ervaring met dealers, mechanics etc. die weten hoe ze een Kawasaki KLR650 om kunnen bouwen zodat deze aan de EU eisen voldoet?

Hoor het graag..!

Alvast dank!
 
voor invoeren hoeft hij geen kenteken te krijgen natuurlijk en hoef je ook niks om te bouwen. wil je hier de weg er mee op dan moet dat natuurlijk wel. persoonlijk zou ik niet precies weten wat je om moet bouwen maar de verlichting is redelijk zeker aan de beurt. daar zullen glazen op moeten zitten met de juiste keurmerken en ik weet niet in hoeverre hij motorisch afwijkt en in de uitlaatgas reiniging.
 
Dank! Ja ga inderdaad binnenkort langs bij een aantal motorzaken. Ik weet zelf ook nog niet precies wat er allemaal veranderd moet worden, hoop daar meer duidelijkheid over te krijgen binnenkort :)
 
Laatst bewerkt:
Een KLR650 is toch ook gewoon geleverd in nederland en de andere EU landen?
Dus zo moeilijk zal het niet zijn.
Misschien ander koplampje met het juiste E nummer in het glas en misschien nog wat kleine dingetjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan