Kawasaki KLX 650 gestolen 11 november 2008

Jos 197

MF veteraan
3 okt 2005
3.903
85
Gestolen in de nacht van maandag op dinsdag (10 - 11 november 2008):
Kawasaki KLX 650 bouwjaar 2000
Mill, Noord Brabant.

Motor hebben ze vannacht bij een maat van me uit de schuur weggehaald. Schuur opengebroken en crosser meegenomen.

Foto:

full


Sorry voor de onduidelijke foto, heb geen andere.

Kenmerken: Excel voorwiel, zwart frame, grijze buddyseat, uitlaatbeschermingskapje ontbreekt, Mitas achterband, Pirelli voorband. Verder standaard.

Mochten jullie iets weten dan horen wij dat graag!

Groeten, Jos. -O-
 
Laatst bewerkt:
GVD zeg !!

dat is wel heel brutaal dan ,hebben ze hem gevolgd naar huis zeker..
omg ik ga in mijn garage wonen :(

ik woon niet in de buurt maar zal toch opletten voor je op mp e.d.
 
Laatst bewerkt:
Dit is erg
de zoveelste al, in D zijn er ook al een aantal ontvreemd.

heb je ook het frame en motorbloknummer?

hou ook ebay D in de gaten, vooral het blok.
 
Laatst bewerkt:
Dit is erg
de zoveelste al, in D zijn er ook al een aantal ontvreemd.

heb je ook het frame en motorbloknummer?

hou ook ebay D in de gaten, vooral het blok.

Frame en bloknummer heb ik zo niet, zal het even navragen. In ieder geval bedankt voor de tip!
 
Damn....kom ook uit Mill. Kunnen nergens meer van afblijven!
 
Damn....kom ook uit Mill. Kunnen nergens meer van afblijven!

Hee Arjen! Ik woon in de Koestraat, werk bij Marty (als ik nie naar school hoef ;) ) Ben diegene met die 500. Jullie Theo is pas met Eersel en Handel erbij geweest, maar waarom ging jij niet mee? En hoe bevalt dat nu de crf 250 tegenover je oude 426?
Groeten, Jos.
 
Laatst bewerkt:
Hee Arjen! Ik woon in de Koestraat, werk bij Marty (als ik nie naar school hoef ;) ) Ben diegene met die 500. Jullie Theo is pas met Eersel en Handel erbij geweest, maar waarom ging jij niet mee? En hoe bevalt dat nu de crf 250 tegenover je oude 426?
Groeten, Jos.

Hey die Jos,

Ik wist niet dat jij een 500 had, bruut zeg! Had ook mee naar Handel en Eersel willen gaan maar kreeg een week voor Eersel ontzettende last van mijn lies.
Blijkt dat ik een dubbele liesbreuk heb...dus mag nu niet tillen of 'zware inspanning' verrichten tot ik ben geopereerd. Zit nu op een oproep te wachten.

Crf bevalt super, alleen de lange paden waar je echt hard kunt is het beetje aanpoten (de top ligt rond de 110) maar op de crossbaan en de knippen is ie echt super:)

Die KLX, van wie was die???

Ps: Marty had de YZ weer netjes gelast;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan