Kawasaki KLX 650

Wanny

Die hard MF'er
1 apr 2006
371
0
België - Herzele
hey,

ik heb deze motor aangeboden gezien op het net, is deze motor interesant voor mij als je weet dat het mijn eerste motor zou zijn(ik heb wel al ervaring met 50cc schakelmotoren), en ik hem niet zou gebruiken voor grote afstanden, ik ben wel nog gebonden aan de 25kW-regel, maar de verkoper zette erbij dat hij < 25kW is. De motor intereseert mij omdat hij redelijk goedkoop, en dicht in de buurt aangeboden staat.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb er eentje gehad, is een behoorlijke pittige motor.
Dus deze is dan begrenst. :?

Je moet hem aantrappen, dus niet al te klein zijn.
Snelweg vind hij niet zo prettig, in de zin van constant 130/140 rijden. :)

Eindconclusie: fijn ding. :+ (check het vermogen wel even)
 
De klx650 komt in 2 smaken, de R en de C. De R is een heel best ragbeest, bijna een echte enduro. De C heeft een startmotor, andere vering en nog wat zut die het normale rijden wat prettiger maken.

Wat wil je doen met de motor die je wilt kopen??
 
full


leuk ding :Y
 
ok, bedankt voor de reacties :) kheb ook nog een 300 zien staan :? zou die niet meer voor mij geschikt zijn?
Op een 650 raak je minder snel uitgekeken, maar je moet er wel op mogen rijden. ;)
 
Ik zou hem gewoon gebruiken om af en toe eens mee te rijden, geen grote afstanden(voorlopig toch niet), binnenbaantjes, korte wegen enzo


Iets specifieker graag, Wil je de bagger in af en toe? wil je hem mee naar de ardennen en/of frankrijk en af en toe rond de Holterberg gaan trappen?? of wil je echt een beetje brommeren in de buurt waar je woont....

Eigenlijk geldt voor beide: Ik zou de 650 nemen! Een 250 is leuk in het begin maar zeker als je wat langere ritten maakt en ook af en toe een lange provinciale of zelfs de snelweg neemt dan is gewicht juist weer prettig en met de 650 kun je als je durft 165 per uur......Doe maar niet, is geen pretje...

de 650, en zeker de R is wel een pittige motor om mee te beginnen, maar je went er best snel aan. Heb je wat verstand en kun je je inhouden dan zou ik zeker de 650 nemen
 
ik heb eens geinformeerd naar de moto, en de verkoper zegt dat hij niet op 25kw is afgesteld, dat hij dus volledig vermogen heeft, maar er geen vermelding is op het inschrijvingsbewijs. Mag ik hier dan mee rijden? of wat moet ik dan nog allemaal doen om het legaal te krijgen?
 
ik heb eens geinformeerd naar de moto, en de verkoper zegt dat hij niet op 25kw is afgesteld, dat hij dus volledig vermogen heeft, maar er geen vermelding is op het inschrijvingsbewijs. Mag ik hier dan mee rijden? of wat moet ik dan nog allemaal doen om het legaal te krijgen?

Op mijn kentekenbewijs staat ook dat hij iets van 19 KW is ofzo _O-

Kortom dan mag je er dus met een klein rijbewijs mee rijden :Y Echter heeft dat ding veel meer power :}

Afhankelijk dus van wat er op het kentekenbewijs staat mag je er dan wel wel dan wel niet mee rijden. Staan er meer dan 25 KW's op het kentekenbewijs dan schiet het neit op voor je omdat de wouten een verplichting eisen op het kentekenbewijs. Geen idee of er uberhaupt een type goedkeuring is voor een 650 op 25 kw :? Zo werkt dat toch O-)

Heeeeel misschien verkoop ik die van mij wel, maar dat weet ik nog niet zeker -O- Kijk anders ff in mijn topic hier ergens, is nog veel meer info over de KLX te vinden.

Succes ermee *O*

edit: What the fuck, je woont in Belgie :o

Vergeet alles wat ik gezegt heb, ik heb geeeen idee hoe het daar zit met de regelgeving :X
 
ik ga er mij toch niet aan wagen, aangezien hij geen kw-vermelding heeft, om later problemen met de verzekering te voorkomen enzo
 
Op mijn kentekenbewijs staat ook dat hij iets van 19 KW is ofzo _O-
Bij mij stond er helemaal geen vermogen op. :?
In Nederland moet er overigens ook nog een regeltje "het betreft een lichte motorfiets" opstaan. ;)

Tja en... Belgie.... :W
 
Hoeveel zouden jullie hiervoor geven? Kawasaki KLX 300 Supermotard van '97
-Ceet graphics
-FMF Racing demper
-Goude velgen en naven
-Wave remschijf
-Acerbis handbeschermers ,voorlicht ,foursche bescherming.
Hij vraagt er 2500€ voor. Ik weet wel niet in wat voor een staat de motor is.

 
Hoeveel zouden jullie hiervoor geven? Kawasaki KLX 300 Supermotard van '97
-Ceet graphics
-FMF Racing demper
-Goude velgen en naven
-Wave remschijf
-Acerbis handbeschermers ,voorlicht ,foursche bescherming.
Hij vraagt er 2500€ voor. Ik weet wel niet in wat voor een staat de motor is.
Die ziet er netjes uit! Geen idee wat die dingen op moeten brengen...

Hier je foto ;)
full
 
Boel geld, maar de mark is momenteel een beetje gek voor SM motoren. O-)

Uit welk jaar is het ding. :?
Ik zou beginnen met er 500 euro voor te minder bieden. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan