Kawasaki KR1 Topic

De F3 powervalves zijn klaar en uitverkocht:

valves_ready.jpg


Ik kan een volgende serie laten maken, maar dan moet ik minstens 40valves bestellen, dus 10setjes. Mocht er iemend interesse haben: cpulskens(at)yahoo.ca

groeten,
Charles
 
kr1 mannen heb hier nog een achterwiel compleet met tandwielhouder en zo goed als nieuwe bridgestone staan voor 30 euro kan hij opgehaald worden in almere of zwaag
 
zijn er hier nog mensen die met een KR1(S) rijden ?

ik heb een cylinderkop getekend met verwisselbare verbrandingskamers. Ga deze nu CNC laten maken. Op het KR1 forum in Engeland zijn we al met 5 geinteresseerden, maar zoek er eventueel nog. Hoe meer we er kunnen laten maken, hoe lager de prijs ligt.

Het is nog niet voor direkt dus er is nog even tijd. alle info kan je hier vinden :

who is interested in a CNC head with inserts ? - KR-1S

mensen die ervaring hebben met dit soort koppen mogen ook altijd nog tips geven, of als ze echt een probleem zien gelieve dit ook te melden.
 
Hoeveel pk winst met de koppen?
Ik zit r hard over te denken om de kr1 te tunen, maar dan voor iets van 10 pk extra.
PS tuning was vlgs mij bezig crosscilinders op n kr1 onderblok te vrotten.
 
Hoe staat het met de verwisselbare verbrandingskamers, en zijn er nog KR1-rijders actief?
 
In mijn zoektocht naar info en een kr1s kwam ik hier terecht.

Het ziet er helaas uit dat dit topic een snelle dood gestorven is :/.

Vroeg me af of er nog actieve eigenaren zijn van een KR1(S) hier op het forum.
 
Zekers :Y
Heb t blok nu onder een appie rs 250 gezet die ik over 2 weken in frankrijk ga uitlaten.
Heb r ook nog een met n rd350 blok, maar die staat te veel stil.
 
Zekers :Y
Heb t blok nu onder een appie rs 250 gezet die ik over 2 weken in frankrijk ga uitlaten.
Heb r ook nog een met n rd350 blok, maar die staat te veel stil.

Klinkt als leuk speelgoed :+.

Ik ben nog aan het zoeken/wachten tot er een "schuurvonst" op me pad komt voor een eurotje of 6 á 800. Maar ben stiekem actiever opzoek als de bedoeling :').
 
Ik ben nog aan het zoeken/wachten tot er een "schuurvonst" op me pad komt voor een eurotje of 6 á 800. Maar ben stiekem actiever opzoek als de bedoeling :').

daarvoor ben je minstens 5 jaar te laat. prijzen blijven maar omhoog gaan.

;( als je er 1 wil kopen
:) want de waarde van mijne stock gaat ook omhoog *O*
 
daarvoor ben je minstens 5 jaar te laat. prijzen blijven maar omhoog gaan.

;( als je er 1 wil kopen
:) want de waarde van mijne stock gaat ook omhoog *O*

Voor een die in redelijke staat is ben ik het met je eens...Maar ik zoek een waar wrak :P.

Op MP stond er pas een voor 1750. Maar die was al "te netjes". Wil geen orgineele "nette" KR-1s kannibaliseren :o
 
Ik heb vroeger nog een jaar op zo een ding geracet.
leuk om nu weer die onderdelen nieuwe te zien, de rottige armpjes rammelde los en het werkte voor geen meter.

nDSCF2580.jpg

wel leuk gereden hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Veertje of elastiekje om t rammelen tegen te gaan.
Powervalve valt iig niet in de cilinder ala rgv of rs en controle is alleen kijken of de armpjes er nog niet vandoor zijn gegaan.
Dit weekeind weer zorgeloos gereden in frankrijk *O*
 
In mijn zoektocht naar info en een kr1s kwam ik hier terecht.

Het ziet er helaas uit dat dit topic een snelle dood gestorven is :/.

Vroeg me af of er nog actieve eigenaren zijn van een KR1(S) hier op het forum.

Ja hoor, hier in Belgie nog een fanaat :)

Bwj. '90, 34.000 km.
Uitgerust met Jim Lomas uitlaten.


full
 
wat wil je geven aan een volledige rijdende opknapper ?
heb er nog 1 liggen op mijne zolder. hoeft absoluut niet weg - hij ligt daar goed - te doen wat banken niet kunnen dezer dagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan