Kawasaki KR1 Topic

IMG-20181215-WA0007.jpg
IMG-20181215-WA0005.jpeg

Nog even een paar foto's
 
Ben er echt blij mee! Planning is komend voorjaar eens te kijken of er leven in is te krijgen en daarna een flinke poetsbeurt! Zal jullie op de hoogte houden.
 
Zo die ziet er nog mooi uit hoor gefeliciteerd met de aankoop een C3 model

Mocht je nog spullen zoeken,ik weet nog wel een adresje
 
Dag oma! Hier ben ik weer. Eindelijk aan de kr1 begonnen. Zijn nu bij de carburateurs en loop tegen een probleem aan. Alles is schoon, maar kom erachter dat het overloopbuisje die in de vlotterbak vast zit lekt bij de aansluiting. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen of vervanging kan vinden? Keihin pwk 28 mm
1409894
 
complete carbu's wel ja. maar gezien de prijs dat die gaan ... blijven die kompleet *D

uiteindelijk is dat maar een buisje, en zo ben je er niets mee. afbreken, mooi uitboren en een nieuw inpersen. als het buisje zelf het probleem is ten minste.
is het probleem het aluminium : opvullen met laagje JB-weld of gelijkaardig.
 
Nou, na opgelicht te zijn door een achteraf zeer bekende mp oplichter is het opgelost. Nieuw buisje zit erin! Prima te doen met behulp van een ebayleverancier.
 
Hoi,

Naast mijn Honda (viertakt) klassiekers heb ik altijd 1 andere motor gehouden, mijn Kawasaki KR1-s. Nooit spijt van gehad deze aan te houden.
In het rood/grijs, voor mij de mooiste kleurstelling, maar eigenlijk geen echte Kawasaki kleur.

KR1-s.jpg


My kawasaki KR1-s.jpg
 
Dit is een van de mijne ,voor mij de mooiste kleur ook al niet kawasaki groen
Wel een zeldzame kleur,maar vind zowel die ik heb gehad als de zwart groene mooier,maar dat is persoonlijk.;)
Wel een hele nette zo te zien:t
Ik heb die van mij toen voor een schijntje gekocht,1200,-,ding was heel netjes,daar koop je ze nu niet meer voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan