jarno kr1s
Rookie
- 17 apr 2013
- 19
- 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi,ik heb exact het zelfde model en kleur gehad,Janbros zal ook wel blij zijn ,eindelijk weer wat leven in de KR1 brouwerijHierbij nieuwe aanmelding,
Ongeveer een maand geleden heb ik een KR-1S C3 aangeschaft.
Bekijk bijlage 1541844Bekijk bijlage 1541843
In redelijke staat maar heeft wel wat liefde nodig.
Ben nu de remklauwen aan het reviseren.
Volgende week ga ik voorvork keerringen vervangen en meteen Hyperpro voorveren monteren.
Hierbij nieuwe aanmelding,
Ongeveer een maand geleden heb ik een KR-1S C3 aangeschaft.
Bekijk bijlage 1541844Bekijk bijlage 1541843
In redelijke staat maar heeft wel wat liefde nodig.
Ben nu de remklauwen aan het reviseren.
Volgende week ga ik voorvork keerringen vervangen en meteen Hyperpro voorveren monteren.
Welke 2 takt niet,ze zijn allemaal vrij zeldzaam,ik kan me niet meer herinneren wanneer ik er 1 op de weg gezien heb,Ik kwam vorige week ook nog een kr1 tegen op circuit assen. redelijk origineel en zeldzaam aan t worden.
Ach de investering zijn ze zeker waard,minder waard worden ze niet alleen maar meer,dat in tegenstelling tot nieuwere motoren dieOndertussen...
Banden vervangen.
Ding in koudontvetter gespoten laten inweken en met de Karcher afgespoten (blok en binnenkant kuip vering en achterbrug enz waren echt ranzig)
Remleidingen vervangen (lekte)
Remklauwen gereviseerd (1 remzuiger lekte maar waren er meer niet lekker meteen alles nieuw)
Voorvorkkeeringen vervangen en de hyperpro veren erin gezet
topkuip frame gestraalt en opnieuw gespoten
Nieuw luchtfilter geplaats en de gasnaald een standje lager gezet.
En nog wel meer meuk/kleine dingen, voor nu vindt ik het even goed is stiekem al een aardige duit ingegaan.
Paar ritjes mee gemaakt nu, erg leuk speelgoed en super licht net een brommer. Het heeft z'n charme
Klopt inderdaad. Aah kijk.je hebt 2 opties met een 400 T-stuk :
ZXR400H heeft de juiste balhoofdpen, past zo in een KR1 zonder aanpassing, maar beide vorkgaten zijn 50mm, dan moet je het onderste dus groter maken.
ZXR400L : heeft de juiste vorkgaten, maar de pen is te dik. moet je dus een andere voor maken.
heb beide versies (2x zo'n vork, reed ook al met zo'n vork in mijn huidige S)