Kawasaki KX 250 89 ''Pre 90'' project

Ik zag dat de tandwielen vervangen zijn door een ander nummer en die zit ook in de KX250 van 2003..

weet je dat heel zeker Mario?

ik heb gister ook gezocht maar ik kwam alleen KX250 van 87/88 tegen en de KXF Tecate uit 1978/79...
 
Idd, Niels heeft wel zo'n tandwiel liggen maar je zou ze wel alle 2 moeten vervangen anders heb je er nog niks aan.

mja, goed punt...maar als Niels toevallig de ene kant heeft en ik via eBay de andere kan kopen... zou mooi zijn.

Ik ga het zo eerst weer los halen, gister heb ik er al een extra plaatje achter gezet zodat de veer iets harder drukt...maar kan zijn dat het juist niet werkt zo.
 
59051-1230 is de vervanger van het tandwiel met de krans.
59051-1271 is de vervanger van het gewone tandwiel.

E.e.a. volgens Ron Ayer, CMSNL en diverse andere sites die makkelijk via google zijn te vinden..

Gewoon de moeite waard om even uit te zoeken. Ben je met rond de 200 eu klaar..

Dat heeft het UWV vast nog wel in kas..
 
mja, goed punt...maar als Niels toevallig de ene kant heeft en ik via eBay de andere kan kopen... zou mooi zijn.

Ik ga het zo eerst weer los halen, gister heb ik er al een extra plaatje achter gezet zodat de veer iets harder drukt...maar kan zijn dat het juist niet werkt zo.

Extra plaatje is juist ruk.. Shim is bedoelt om het goed op te sluiten tussen de carters en met een dikkere shim zet je juist alles klem tussen de carters.
 
Extra plaatje is juist ruk.. Shim is bedoelt om het goed op te sluiten tussen de carters en met een dikkere shim zet je juist alles klem tussen de carters.

idd, dat bedacht ik me ook... later.

Maar hij loopt inmiddels, maar rijden gaat nog ff niet aangezien ik geen remklauwen heb :P

En ik was niet van plan om 200e af te tikken voor 2 nieuwe tandwieltjes.... op eBay kom ik wel de grote tegen, alleen de kleine is een probleem.
 
remleiding ook eindelijk goed vast kunnen zetten:

4F0C03DE-2926-477D-B1B5-950AF17D0041-1792-000002A4E128B705_zps8e1bd454.jpg


nieuwe bedrading:

E7C2E6CF-E197-4CA5-9319-6E99B664EC91-1792-000002A4668288BF_zpsc6f54736.jpg
 
Opzich wel aardig, in ieder geval mooi soepel zonder rammels... alleen de kickstart slaat als een gek heen en weer...maar dat komt nog. Van de week verder met de afstelling...en misschien Woensdag wat rondjes maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan