Kawasaki kx 80. Schakelt slecht tot haast niet

Tim80

Rookie
4 feb 2017
5
0
Hallo ik heb een Kawasaki kx 80 en met schakelen werkt vaak alleen de 1 en de 2 en voelt de 2 ook zelfde als de 1, en de eene keer werken wel allen versnellingen en de André keer weer niet weet iemand wat dit kan zijn ??
 
Hallo ik heb een Kawasaki kx 80 en met schakelen werkt vaak alleen de 1 en de 2 en voelt de 2 ook zelfde als de 1, en de eene keer werken wel allen versnellingen en de André keer weer niet weet iemand wat dit kan zijn ??


Bedoel je dat je wel naar de 2de kan schakelen maar de motor blijft in de 1ste staan?
 
Het schakeld wel maar niet verder als de twee

Wil je even duidelijk antwoord geven op de vraag:
Komt het schakelpookje goed terug in het midden nadat je hebt geschakeld en beweegt het mechanisme nog soepel?
Niemand kan hier gedachten lezen. Een glazen bol is niet aanwezig dus de experts moeten afgaan op je antwoord. En als je bovenstaande vraag niet begrijpt dan zeg je dat.
 
Laatst bewerkt:
Heb je je versnellingsbakolie al weleens vervangen?
Alhoewel als ik van je summiere reacties uit moet gaan ik denk dat er iets niet goed is in het schakelmechanisme.
 
Hallo ik heb een Kawasaki kx 80 en met schakelen werkt vaak alleen de 1 en de 2 en voelt de 2 ook zelfde als de 1, en de ene keer werken wel allen versnellingen en de andere keer weer niet weet iemand wat dit kan zijn ??

:?

Kun je het probleem nog eens omschrijven, zoals het nu omschreven staat is nauwelijks te snappen wat het probleem is en dan is een oplossing geven natuurlijk ook erg moeilijk.

Zoals ik het tot nu toe lees zou ik eerst controleren of t schakelpookje wel goed vast zit op z'n as.
 
Terug
Bovenaan Onderaan