kawasaki kz 750 ltd wil niet starten

buffel2004

MF'er
15 mei 2010
146
1
den bosch
hallo iedereen,ik ben willem en bezit een kawasaki kz 750 ltd,nu komt het probleem hij wil niet starten hij vonkt wel zou dit aan de CDI ignitter kunnen liggen of iets anders electisch please help me.


groetjes willem.
 
Vonken zijn er alleen ontbreekt het brandbare mengsel. Je zult aan de carburateurs moeten werken.
Vlotterbakken aftappen. Zit er niets in de vlotterbakken of loopt de benzine niet door , dan kleeft de vlotternaald en moeten de bakken er onderuit om alles te reiningen. Of het ligt aan je benzinekraan.
 
Vonken zijn er alleen ontbreekt het brandbare mengsel. Je zult aan de carburateurs moeten werken.
Vlotterbakken aftappen. Zit er niets in de vlotterbakken of loopt de benzine niet door , dan kleeft de vlotternaald en moeten de bakken er onderuit om alles te reiningen. Of het ligt aan je benzinekraan.


benzinekraan eruit gedraaid schoongemaakt maar op reserve krijg ik geen benzine,op on krijg ik geen benzine,alleen op pri krijg ik benzine is de kraan nu kapot of wat kan ik hier aan doen?.
 
kraan is vast niet maar zit verstopt.
dus doorblazen of openmaken.
of het membraam is lek.
of het vacuumslangetje is lek of niet aangesloten.
loopt de motor wel met de kraan op de pri stand?
 
als de motor ook niet op de pri stand loopt en gaat lekken, zul je vast de carburateurs moeten open maken om ze schoon te maken.

vacuumslang hoeft maar op 1 inlaat.
welke maakt niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan