Kawasaki KZ400 (1975)

Gemoll

MF'er
6 feb 2008
50
0
Lelystad
Ik heb hier een mooie Kawasaki KZ400 uit 1975. (25KW)

Ik heb er zelf veel plezier aan gehad maar ik heb er ook een hoop aan moeten vervangen zo zijn de volgende onderdelen recentelijk vervangen:

- Remklauw + remleidingen
- Accu
- Voorband (achterband kan ook nog heel wat kilometers mee!)
- Carburateurs (nu mikuni, beter af te stellen. de originele keihins zijn erbij en kunnen er ook zo weer op!)
- Kettingset
- Balhoofdlagers
- Er is een coating in de tank aangebracht!

De motor start en loopt altijd, hij lekt wat olie maar wat wil je met een oude motor! zoals jullie zien is de lak op de tank wat aangetast. Ik ga dit komend weekend opnieuw doen met 2K lak zodat het compleet benzinebestendig is!

Door de dikke uitlaten die erop zitten maakt de motor ook nog eens een geweldig geluid! De motor rijdt lekker makkelijk en soepel ook stuurt hij super! (door de nieuwe balhoofdlagers) de motor loopt zo'n 150 KM/H.

voor vragen over deze geweldige motor kun je altijd mailen, hij staat niet in de weg!
vraagprijs: 650 euro
Gaat weg IVM aankoop Moto Guzzi

foto volgt (of zoek even op speurders.nl)
 
Laatst bewerkt:
Tank zit ondertussen nieuw in de lak en glimt geweldig! maak van de week even foto's!

Er moet toch iemand zijn voor deze motor? doe anders een leuk bod!
 
Dag Gijs,

Ik kreeg van mijn broertje (vriendje van Jessy) deze link door.

Rijdt zoiets trouwens een beetje op de snelweg? :+


Ik mag komende zaterdag mijn rijbewijs ophalen en wil eventueel zondagmiddag wel even langs komen om te kijken?
 
Ik zou er niet direct vanuit groningen mee naar maastricht gaan over de snelweg, maar rond de 110 is een snelheid waarbij de motor zich prima houdt! 120 haalt de motor ook met gemak en het kan zeker! De motor draait dan redelijk wat toeren (7.000/7.500) maar de toerenteller loopt tot 12.000 dus dit kan de motor prima aan!

Het is voor een oldtimer 25KW motor zeker geen langzame, en natuurlijk betaal je geen wegenbelasting en de verzekering kost slechts 4 euro per maand!

Zondagmiddag ben ik er denk ik niet, misschien eind van de middag. 's avonds sowieso!

laat even weten wanneer je komt kijken! Tank zit intussen weer strak in de lak trouwens!
 
Groningen-Maastricht was ik toch niet echt van plan. Ik zal je anders zaterdag nog wel ff bellen, je nummer staat op speurders.

Ik kan natuurlijk weer niet in de avond...
 
ben zondag er eind van de middag waarschijnlijk wel weer! bel maar even voordat je komt dan weet je sowieso dat ik er ben. denk dat ik om een uur of 4 thuis ben. Woon op de buitenplaats trouwens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan