kawasaki kz440 ltd

larsz

Die hard MF'er
22 jul 2008
390
0
nijmegen
Goeiedag!

Om maar met de deur in huis te vallen… ik heb hier een kawasaki kz440 ltd te koop staan, hieronder wat gegevens.

Kawasaki kz440 ltd belt drive
Volgend jaar belastingvrij!
Bj 1984
Km stand 19218 mls (is een kleine 31000 km)
Nieuwe bt45 banden (500km oud)
Nieuw k&n oliefilter
Nieuwe bougies
Voorem compleet gereviseerd
Voorvork compleet gereviseerd


Alles wat wit is, is gepoedercoat behalve voorvorkpoten. Het oranje kapje onder het zadel is ook gepoedercoat.
Professioneel door autospuiter gespoten tank!
De reden dat ik hem weg doe is omdat er een boutje is losgetrild binnen in het blok wat tussen de versnellingstandwielen is gekomen.
hierdoor loopt de motor nog perfect maar rijden word een beetje moeilijk. Hierdoor is ook de getande riem gebroken.
Aangezien ik er geen geld meer in ga stoppen verkoop ik hem dus.
Kortom een leuk projectje om af te maken... Vaste prijs 250,-

de motor mag ook in onderdelen verkocht worden! pm voor de prijs...

alle kappen bij het motorblok heb ik gewoon, maar lagen er op moment van de foto maken af om te kijken wat er gebeurd was!

foto2sgy.jpg


foto4j.jpg


foto3vnf.jpg


foto1xmu.jpg
 
Laatst bewerkt:
Erg jammer lars, veel tijd en geld in gestopt en dan uiteindelijk maar 500km kunnen rijden '(

De complete motor is geheel gedemonteerd geweest en met veel liefde en precisie opgebouwd. Daarbij geheel voorzien van:

Nieuwe bouten/moeren overal
Nieuwe pakkingen
Nieuwe remolie
Gereviseerde voor en achterrem incl nieuwe pakkingen en rubbers
Kleppen gesteld
Alles tot in de puntjes verzorgd.

Het boutje waarmee de schakelwals geborgd zit is losgetrild en deze heeft de versnellingsbak geblokkeerd. Blok loopt gewoon stationair en start met 1 druk op de knop. :) Schakelen is op dit moment helaas niet mogelijk. :N

De versnellingsbak zal dan ook gesplitst moeten worden, waarbij de eventuele schade aan de versnellingsbak in kaart gebracht zal moeten worden, en het losgetrilde boutje zal verwijderd moeten worden.

Dit lijkt me dan ook een uitgelezen kans voor een sleutelaar om voor een prikkie een geheel nieuw opgebouwde motor te kunnen bemachtigen. 8-)

Succes met de verkoop !! :Y
 
en nog een keertje! het is een vraagprijs he mensen! mag ook in onderdelen weg!
 
een mooi project voor nu 700,- een los blok is al te koop voor 175,- !!!
 
een los blok is al te koop voor 175,- !!!

Als dat zo is snap ik niet dat je 'm zelf niet opknapt; je hebt er al zo veel tijd en moeite ingestoken en het is nu een hele unieke, coole bike geworden...
 
Als dat zo is snap ik niet dat je 'm zelf niet opknapt; je hebt er al zo veel tijd en moeite ingestoken en het is nu een hele unieke, coole bike geworden...

heeft meerdere redenen... hij is niet echt comfortabel, en dus alleen geschikt om van terras naar terras te gaan... me vader heeft onlangs ook een motor gekocht en is deze aan het opknappen, hierdoor is er amper plek om nog te sleutelen, en ben aan het sparen voor een zware motor, en dat gaat sneller als ik geen motor meer rij. dit alles heeft mij de doorslag gegeven om nog even geduld te hebben en te sparen.

lars
 
helemaal niemand geïnteresseerd? is de prijs zo gek voor deze toestand? doe ik iets verkeerd?
 
:Y :Y
om eerlijk te zijn wel ja, de meeste (extreme) verbouwingen maken een motor alleen maar minder waard. Een 440 in originele (goede) staat zou dit ongeveer opbrengen.

jammer want heb ik er wel het dubbele ingestoken aan geld! :) nouja ik wacht het ff af..

lars
 
Motoren waar wat aan moet gebeuren zijn hier op het MF bijna onslijtbaar; het aanbod goedkope motoren is enorm groot en mensen [mijzelf incluis] hebben gewoon geen zin om in hun spaarzame vrije tijd te gaan liggen sleutelen.
Jij bent zelf nogal handig dus óf toch repareren en een redelijke prijs vangen óf hij gaat uiteindelijk voor een prikkie weg...
 
Laatst bewerkt:
Motoren waar wat aan moet gebeuren zijn hier op het MF bijna onslijtbaar; het aanbod goedkope motoren is enorm groot en mensen [mijzelf incluis] hebben gewoon geen zin om in hun spaarzame vrije tijd te gaan liggen sleutelen.
Jij bent zelf nogal handig dus óf toch repareren en een redelijke prijs vangen óf hij gaat uiteindelijk voor een prikkie weg...
er zijn ook genoeg mensen hier te vinden die wel willen sleutelen :W



succes met de verkoop verder
 
Terug
Bovenaan Onderaan