Kawasaki KZ440 project

Kan ook zonder tussenkomst van een blad hoor, ik verzorg ook hele mooie foto's O-) :+


Heb net even op je site gekeken, ziet er goed uit, mooie foto`s.
Als m`n volgende project klaar is kunnen we misschien iets afspreken, maar dat gaat nog een heel tijdje duren ben ik bang. Ik ben zo iemand die altijd met 100 dingen tegelijk bezig is.

Ik zal hier nog wat foto`s van de scrambler posten.
 
mijn favoriet
full
 
hij is echt super geworden, vind deze foto's mooier te zien als in het blad. wel een leuk artikel daar niet van.

ben benieuwd wat je volgende word, ik las iets over turbo-techniek??
 
Ik ben benieuwd hoe hij loopt met een enkele carb. Ik zou wel een enkel 38/40mm flatslide op mijn KZ750 twin willen plaatsen :Y

Was deze zonder problemen te plaatsen of heb je meerdere spruitstukken moeten maken?
 
Ik ben benieuwd hoe hij loopt met een enkele carb. Ik zou wel een enkel 38/40mm flatslide op mijn KZ750 twin willen plaatsen :Y

Was deze zonder problemen te plaatsen of heb je meerdere spruitstukken moeten maken?

Het grootste probleem kwam door de schokbreker. De carburateur kon niet recht naar achter, daar was geen plaats meer. Daarom zit die bocht erin. Dat was wel een lastig ding.
Maar uiteindelijk toch goed gekomen na veel uit proberen.

Maar als je carburateur recht naar achter kan lijkt het mij geen probleem.
Op internet staan voorbeelden genoeg.
 
Hij kan bij mij recht naar achter, dus dat moet dan wel goed komen! Nu eerst een leuke carb gaan zoeken :Y
 
Schitterend ding geworden :} en krijgt zijn verdiende aandacht , mis alleen nog een logootje op de tank :)
 
Het was een geslaagde motorbeurs voor mij. 3e plaats in de categorie freestyle! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan