Kawasaki LTD 440 '81 wordt Bratstyle bike!

studioj3

Rookie
2 okt 2009
11
0
Tilburg
Hi allemaal,

Via een goede vriend kan ik een Kawasaki LTD 440 '81-er overnemen. Ik ben helemaal weg van de Japanse Bratstyle-bikes en ben dan ook van plan komende winter mijn slijptol in deze fiets te gaan zetten. De plannen zijn;

- Tank stralen en spuiten (special paint + bladgoud)
- Kortere schokbrekers achter
- Achterkant choppen (spatbord korter en hoger, frame eventueel iets inkorten)
- Laag en recht 'Bratstyle-zadel' erop
- Z-bar stuur
- Andere luchtfilters en accubak (open look)
- Frame ontdoen van beugels, clips en meuk
- ...nog wat andere kleine zaken (km-teller, spiegel onder het stuur, kleinere knipperlichten en achterlicht etc.)

Heeft er iemand ervaring met het choppen van een LTD440?! Of met het verbouwen van een dergelijke 80ies chopper naar een kewle Bratstyle-bike?

Thnx!

j3
full
 
Laatst bewerkt:
Gaaaaaffff!!! :)

Ik heb geen ervaring in het chopper d'r van, wel in het beoordelen van foto's. Dus begin maar snel :+ ;) . Succes d'r mee!
 
Strakke actie kerel, ik ben zelf ook bezig met het ver-bratstyle-n van mijn brik. En dat is een Kawasaki Z250C. Heb zo goed als dezelfde plannen als jij, spiegel onder het stuur, klein, kort stuurtje, opvallende (sportster) tank etc etc. Ik moet er maar eens een topic aan wijden binnenkort. Eerst maar es trouwen&op huwelijksreis!
 
Leuk, weer een verbouwtopic om te volgen :)

Even snel een plaatje van een ltd440 gezocht, zit wel wat potentie in :). Succes!
 
Leuke foto! ziet er erg strak uit..die komt toch van bratstyle.com ofzo? Als je hem zo kan maken...chappeau ofzo! _O-

mare succes dude!
 
Terug
Bovenaan Onderaan