kawasaki ltd 454 waar zit de dop van de radiator

28 jun 2020
32
7
Roermond
Hallo mensen ik ben nieuw op dit forum dus weet niet of ik het op de goede manier doe.
Heb vandaag een kawasaki ltd 454 gekocht, maar waar zit de dop van de radiator.
Hoor graag van iemand

Mvg
Danny
 
Heb nog een vraagje ik hem vandaag gehaald de temperatuurmeter van mij die begint met 1 wit streepje (links) en dan rechts bijna in de hoek 1 iets dikker streepje en daarachter de rode streep.
Tijdens het rijden raakte de wijzer de rechtse witte streep aan ging niet in het rood, bij het uitzetten sloeg de ven aan.
Mijn vraag is bij de auto staat de wijzer meestal in het midden, moet dat bij mijn motor ook.
Aub help....want ik pieker mij gek
Alvast bedankt
Mvg,
Danny
 
Niet teveel piekeren, daar wordt je vroeg oud door _O- Als je elk detail van je motor wil weten, dan is een uitgebreid werkplaatshandboek aan te raden: ≥ Handboek Werkplaatsboek Kawasaki 454 450LTD Vulcan Ninja - Handleidingen en Instructieboekjes - Marktplaats.nl

Een motorfiets is niet te vergelijken met een auto. Het blok van je motorfiets staat niet ingepakt onder een motorkap, tijdens het rijden wordt heel het blok ook gekoeld door de rijwind. De temperatuurmeter is hierdoor wat minder constant dan bij je auto.

Ter geruststelling: deze motorblokjes zijn thermisch heel gezond. Als er maar genoeg koelvloeistof in zit en blijft zitten, de radiator niet helemaal verstopt zit door b.v. een dikke plak blubber en de pomp gewoon zijn werk doet, dan gaat er niets mis.
 
Niet teveel piekeren, daar wordt je vroeg oud door _O- Als je elk detail van je motor wil weten, dan is een uitgebreid werkplaatshandboek aan te raden: ≥ Handboek Werkplaatsboek Kawasaki 454 450LTD Vulcan Ninja - Handleidingen en Instructieboekjes - Marktplaats.nl

Een motorfiets is niet te vergelijken met een auto. Het blok van je motorfiets staat niet ingepakt onder een motorkap, tijdens het rijden wordt heel het blok ook gekoeld door de rijwind. De temperatuurmeter is hierdoor wat minder constant dan bij je auto.

Ter geruststelling: deze motorblokjes zijn thermisch heel gezond. Als er maar genoeg koelvloeistof in zit en blijft zitten, de radiator niet helemaal verstopt zit door b.v. een dikke plak blubber en de pomp gewoon zijn werk doet, dan gaat er niets mis.
Niet teveel piekeren, daar wordt je vroeg oud door _O- Als je elk detail van je motor wil weten, dan is een uitgebreid werkplaatshandboek aan te raden: ≥ Handboek Werkplaatsboek Kawasaki 454 450LTD Vulcan Ninja - Handleidingen en Instructieboekjes - Marktplaats.nl

Een motorfiets is niet te vergelijken met een auto. Het blok van je motorfiets staat niet ingepakt onder een motorkap, tijdens het rijden wordt heel het blok ook gekoeld door de rijwind. De temperatuurmeter is hierdoor wat minder constant dan bij je auto.

Ter geruststelling: deze motorblokjes zijn thermisch heel gezond. Als er maar genoeg koelvloeistof in zit en blijft zitten, de radiator niet helemaal verstopt zit door b.v. een dikke plak blubber en de pomp gewoon zijn werk doet, dan gaat er niets mis.
Werkplaatsboek erbij gekregen
 
Heb nog een vraagje ik hem vandaag gehaald de temperatuurmeter van mij die begint met 1 wit streepje (links) en dan rechts bijna in de hoek 1 iets dikker streepje en daarachter de rode streep.
Tijdens het rijden raakte de wijzer de rechtse witte streep aan ging niet in het rood, bij het uitzetten sloeg de ven aan.
Mijn vraag is bij de auto staat de wijzer meestal in het midden, moet dat bij mijn motor ook.
Aub help....want ik pieker mij gek
Alvast bedankt
Mvg,
Danny
Je koel-fan gaat al aan nog voordat het blok TE heet wordt.

En kennelijk werkt dat systeem goed, want het sloeg ff aan 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan