kawasaki ltd 550 thnink b2

maetersk

Rookie
13 apr 2018
1
0
zeebrugge
hoi , ik ben sinds vorig jaar in het bezit van een kawasaki ltd 550, ik heb deze aangokocht in niet draaiende toestand als project/hobby .

na enkele uren sleutelen en reinigen kreeg ik deze ltd aan de praat en reed redelijk goed , nu ik hd deze aangekocht om er een bobber/caferacer van te maken en de plannen werden reel toen deze het effectief ook deed .

nu ben ik deze week in mijn vooraatste fase gekomen dwz alle aanpassingen kwa look en carroserie zeg maar zijn gebeurt , dus tankje en dergelijke op zijn plaats , motorblokje met hitte bestedige verf zwart gemaakt en dacht ga hem een laten draaien om de verf beetje beter te "bakken"

tot mijn verbazing deed hij niets tis te zeggen het voorlicht deed het (achterlicht nog niet aangesloten deze was ook niet aangesloten tijdens de eerste draai test) claxon deed het licht km teller en neutraal deed het ook


de start knop die mijn start relais aanstuurt doet echter niets dus als ik contact aanzet en wil starten gebeurt er niets geen enkle geluid ook niet

wat heb ik al geprobeerd :

*zekeringen 3 stuks gecheckt

*ik heb geen staander of koppeling schakelaar

*de sturing van de startrelais krijgt geen stroom , als ik deze twee draden aansluit rechtstreeks op een batterij schakelt hij de start motor aan maar geen voken op de bougies

*als ik met een tangetje de grote klemmen van de start relais vast nijp geeft deze uiteraard een vonk en gaat ook de start motor aanslaan maar geen vonken

* de dodemans knop staat op run

begrijp het niet meer alles kwa electriciteit is hetzelfde als eerste test enkele maanden geleden en nu doet hij gewoon niets meer iemand nog tips of ideeen
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan