Kawasaki Meeting 2007: 26 mei

is plaats en datum al bekend? ennuh eagle als je nou op de gpz komt voel ik me ook niet zo eenzaam op me ouwe beesie. maar als alles meezit is ze tegen die tijd wel mooi groen *O*
 
is plaats en datum al bekend? ennuh eagle als je nou op de gpz komt voel ik me ook niet zo eenzaam op me ouwe beesie. maar als alles meezit is ze tegen die tijd wel mooi groen *O*

Is best man , ik kom wel op de GPZ :Y . KIjk wel ff of een vriend van me nog mee wil op de KR1S. Lijkt me wel wat. Moet ik alleen nog wel ff wat werk doen, de tweetakt heeft nieuwe wiellagers en een keerring voor de schakelas nodig. -O- Trouwens hoezo groen?? en compleet groen of zoals die van mij erbij staat.

Grtz Eagle.
 
hallo met jan

ik ben er ook met mijn kawasaki gpz1100
full
 
Is best man , ik kom wel op de GPZ :Y . KIjk wel ff of een vriend van me nog mee wil op de KR1S. Lijkt me wel wat. Moet ik alleen nog wel ff wat werk doen, de tweetakt heeft nieuwe wiellagers en een keerring voor de schakelas nodig. -O- Trouwens hoezo groen?? en compleet groen of zoals die van mij erbij staat.

Grtz Eagle.


nee niet zo zoals de jouwe, je moet natuurlijk wel origineel blijven. ik wil de mijne donkerder groen met zwart maken. post nog wel een fotoootje als voorbeeld.
mijn enigste probleem op dit moment is de juiste kleurstelling vinden en een leverancier ofzo voor die verf dus tip0s zijn welkom. :}
 
Heey Leuk een kawa meeting :P en zelfs voor alle kawa's ik zal ook komen,, als de locatie ook is te doen anders beetje meer gas erop hehehe .. GReetz From Limburg
 
Terug
Bovenaan Onderaan