kawasaki motors europa!!!

engel

MF veteraan
9 aug 2004
1.868
2
DELFT
kom ik bij de kassa van de rai met z'n 4tjes komt er een man aan die mijn vrindin 4 kaartje rai geeft GRATIS dank dank dank dank dank dank werk denk ik bij kawasaki motors europa dat stond op het stempeltje van de kaartjes is toch 50€ voordeel heb gelijk motorhoes gekocht
 
er was eens een haas, en die ging naar de bakker. Vraagt ie aan de bakker, hoeft u ook worteltjestaart?









:Z
 
er was eens een haas, en die ging naar de bakker. Vraagt ie aan de bakker, hoeft u ook worteltjestaart?









:Z
Zegt de bakker "nee"

De volgende dag:
Komt de haas weer vraagt ie weer "heeft u ook worteltjes taart??"
Zegt de bakker "ja" waarop de haas antwoord "Vies he"









:P
 
kom ik bij de kassa van de rai met z'n 4tjes komt er een man aan die mijn vrindin 4 kaartje rai geeft GRATIS dank dank dank dank dank dank werk denk ik bij kawasaki motors europa dat stond op het stempeltje van de kaartjes is toch 50€ voordeel heb gelijk motorhoes gekocht

nu nog even hier en daar wat interpunctie gebruiken en het is in 1x te lezen...

[ontopic]
Da's mazzel hebben idd. Zal ik nooit eens hebben...
 
Zo heb ik eens kaartjes gekregen voor een concert, vlak voor aanvang.. helaas had ik al mijn vip kaarten opgehaald 5 min daarvoor B|
 
nu nog even hier en daar wat interpunctie gebruiken en het is in 1x te lezen...

[ontopic]
Da's mazzel hebben idd. Zal ik nooit eens hebben...
JA SORRY HEB NOOIT MIJN SCHOOL AFGEMAAKT EN DAAR DOOR NIET NORMAAL LEREN SCHRIJFEN
MAAR MIJN ONDER TITEL ZEGT GENOEG HOOP IK
 
kom ik bij de kassa van de rai met z'n 4tjes komt er een man aan die mijn vrindin 4 kaartje rai geeft GRATIS dank dank dank dank dank dank werk denk ik bij kawasaki motors europa dat stond op het stempeltje van de kaartjes is toch 50€ voordeel heb gelijk motorhoes gekocht

Snap er niet zo heel veel van :?

Leuk van je motorhoes, dat dan weer wel :*
 
Snap er niet zo heel veel van :?

Leuk van je motorhoes, dat dan weer wel :*

och och och wat een reacties zeg (erg kinderachtig)..
Ik kom net uit bed rollen en ik begrijp het zelfs.. Ik zal wel zwaar intelligent zijn dan als de rest hier zoveel moeite mee heeft??

[ontopic]
Hij komt bij de kassa met zn vriendin en 2 kameraden. Komt er een kerel naar hun toe lopen die hun 4 gratis entree kaartjes geeft. Op de entree kaartjes staat een stempel van Kawasaki Motors Europe.
Nou heeft hij hierdoor 50 euro voordeel opgelopen omdat hij de kaartjes niet hoefte te kopen (moeilijke he??) Van die 50 euries voordeel kocht hij een motorhoes!!!

Makkelijk om iemand af te bekken hoor dacht dat ik hier in van de jongste was :+
 
och och och wat een reacties zeg (erg kinderachtig)..
Ik kom net uit bed rollen en ik begrijp het zelfs.. Ik zal wel zwaar intelligent zijn dan als de rest hier zoveel moeite mee heeft??

[ontopic]
Hij komt bij de kassa met zn vriendin en 2 kameraden. Komt er een kerel naar hun toe lopen die hun 4 gratis entree kaartjes geeft. Op de entree kaartjes staat een stempel van Kawasaki Motors Europe.
Nou heeft hij hierdoor 50 euro voordeel opgelopen omdat hij de kaartjes niet hoefte te kopen (moeilijke he??) Van die 50 euries voordeel kocht hij een motorhoes!!!

Makkelijk om iemand af te bekken hoor dacht dat ik hier in van de jongste was :+

LOL nou doe ik wel wat doms :P :+
Bij het wijzigen klikte ik op quote :) Kom maar op af bekkeuh!!! :+
 
kom ik bij de kassa van de rai met z'n 4tjes komt er een man aan die mijn vrindin 4 kaartje rai geeft GRATIS dank dank dank dank dank dank werk denk ik bij kawasaki motors europa dat stond op het stempeltje van de kaartjes is toch 50€ voordeel heb gelijk motorhoes gekocht
gefeliciteerd dat is een leuke mazzel *D
 
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,???????,.,.,.,. zet maar neer waar die dingen horen en de hoes was 20€ de rest is opgegaan aan pocket bike rijden voor mijn zoon en dochter 10€ 15 min rijden was erg leuk oja bedankt voor de uitleg soms is het moeilijk doen veeeeeeeeeeeeeeeel makkelijker
 
Terug
Bovenaan Onderaan