Kawasaki motorscooter J300

Mooi ding.
Zoals altijd weer benieuwd naar welke motor erin zit, vermogen, verbruik, tankinhoud en vooral het onderhoud.
Zou wel gaaf zijn als ze het 300 cc 2cilinder 8 klepper ninja blokje met 39 pk erin schroeven hihi.
Nieuwsgierig! !!!! :)
 
Laatst bewerkt:
Helaas een maxiscooter ik zou het geweldig vinden om deze jongens hier in NL te kunnen verkrijgen in schakel of scooter format

10082012061631gallery_01%20125.jpg


10082012062025gallery_01%20125R.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding, maar eerst zien dan geloven. Daarnaast vind ik het uiterlijk niet bepaald onderscheidend. ben niet wildenthousiast. Wel nieuwsgierig naar de specs.
 
De aandrijving is van Kymco, staat in het persbericht. Grote kans dus dat hier het Downtown 300i blok in zit. En dat is geen verkeerd blok en bewijst meteen maar weer eens dat Kymco zeker geen slechte keus is, nu Kawasaki ook eens voor Kymco kiest, na BMW dit heeft gedaan (en Suzuki jaaaaaaren terug).

Misschien kan een mod meteen dit topic 'Kawasaki J300' noemen, mits de TS hier akkoord mee gaat?
 
De aandrijving is van Kymco, staat in het persbericht. Grote kans dus dat hier het Downtown 300i blok in zit. En dat is geen verkeerd blok en bewijst meteen maar weer eens dat Kymco zeker geen slechte keus is, nu Kawasaki ook eens voor Kymco kiest, na BMW dit heeft gedaan (en Suzuki jaaaaaaren terug).

Misschien kan een mod meteen dit topic 'Kawasaki J300' noemen, mits de TS hier akkoord mee gaat?

Heb ik geen probleem mee ;o)

Veel is er nog niet over vrijgegeven natuurlijk , op EICMA zullen de technische specificaties en betere foto's wel vrijkomen
 
Kymco_Downtown_300i_85549.jpg


Zoek de verschillen..
- Wielen hetzelfde.. kappen hetzelfde.. lampen hetzelfde.. zadel hetzelfde.. achterkant hetzelfde..
Tis gewoon een kymco met een andere naam + kleur ?
 
Laatst bewerkt:
Ben al bang dat het weer erg van hetzelfde word van wat we al kennen.
Kom op kawasaki, gaan jullie nou eindelijk met iets verrassends komen?

Blokje met 40 pk en 175 kg?
 
Het kontje wat we op de foto's nog niet hebben kunnen bekijken zou het verschil kunnen maken,
maar al zou dat anders zijn dan blijft het o.a. qua uiterlijk idd. nog steeds een Kymco DT clone, die overigens reeds een jaar of 5 rond kachelt
 
Beetje een 'me to' ding. Die apparaten lijken allemaal op elkaar. Ik herinner me nog de Kawa KLV1000, plak en knip kopie van de dikke VStrom. Werd ook niks.
 
Helaas een beetje variatie is natuurlijk wel fijn er is al teveel eenheidsworst.

Kawasaki heeft in het verre oosten zat leuke modellen snap niet dat ze daar op voortborduren.
 
Ben al bang dat het weer erg van hetzelfde word van wat we al kennen.
Kom op kawasaki, gaan jullie nou eindelijk met iets verrassends komen?

Blokje met 40 pk en 175 kg?

175kg? Een sportscooter met relatief kleine motorinhoud moet wat mij betreft lichter zijn dan een standaard motorfiets.
< 130kg en > 30 pk...

Tijd voor een BMI voor motorfietsen.

meer nieuws:

Motor Nieuws - Motorfreaks
 
Laatst bewerkt:
'er is een kawasaki motorscooter in aantocht' > 'Kawasaki motorscooter J300'
 
Mmmmmm ik had voor mijn DT 300 een Kawa ZZR.... Misschien moet ik de scoot eens laten wrappen in de kawa kleuren *O*
 
Laatst bewerkt:
Toch had ik er graag het 300 ninja blokje in gezien ; )
Je wilt je toch onderscheiden van de rest?
Had zomaar de eerste 300 cc 2 cilinder 8 klepper 40 pk motorscooter geweest.
Nee hoor......zucht ;)
 
Toch had ik er graag het 300 ninja blokje in gezien ; )
Je wilt je toch onderscheiden van de rest?
Had zomaar de eerste 300 cc 2 cilinder 8 klepper 40 pk motorscooter geweest.
Nee hoor......zucht ;)
Dat had ik ook graag gezien, maar ik denk dat die 2 pitter niet op de swingarm gaat passen. Dan hadden ze een ander concept als basis moeten nemen: een scooter met motorblok in het frame: Kymco 700, Burgman 650, Silverwing 400/600, T-max, BMW C 600/650, Aprilia/Gilera 850. Maar dan kunnen ze beter hun 650 parallel twin erin stoppen. Dan heb je wel een echte maxiscooter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan