Kawasaki motorscooter J300

Nou, ik weet niet of iemand een bril nodig heeft, maar als je geen verschil ziet???!!! Ik heb een bril, dus aan mij ligt het niet!!!!! Kawa is veel mooier als die Kymco. Koreanen gaan nooit winnen met design denk. Op een of andere manier kunnen ze denk toch iets minder goed kijken, wat ze getekend hebben of afgekeken hebben van de Jappen. Dus niet omdraaien.Kijk naar Seat of Dacia auto's. Tis nhet net niet, maar kan wel goed zijn.
 
Denk design en de Kawa stickers zijn van hun. Plaatwerk , misschien de cilinders. Eigen blok, alleen aandrijving van Kymco?! Nieuwste Mercedes B klasse diesel, ligt ook Renault 1.5 diesel in maar staat wel Ster op motorkap,CQ gril. Dus. Koop je tog echt een Mercedes, Is maar hoe je het bekijkt. Ik heb nog geen vertrouwen in die Koreanen, Die Kymco brom scooters blijven een raar geluid maken en keerringen is een drama bij die dingen, Samsung?? Ja, ik denk dat die zich wel bewezen heeft.
 
Nee, klopt, Kymco blok ligt alleen in de BMW scooter, BMW zal toch zeker wel eisen gesteld hebben.??!! BMW gaat niet over een nacht ijs. Kan denk geen brommerblokje vergelijken met een motorblok, die veel langer mee moet gaan, Zit toch nog echt wel prijs en kwaliteit verschil tussen een Yamaha Xerox en een Kymco Runner/?
 
En wat moet er eigenlijk allemaal van eigen merk in zitten voordat je het jou merk mag noemen?
Lijkt me toch wat meer dan een kawasaki stickertje ?

Vindt je tupperware/koplamp/achterlicht niet genoeg? Dit bepaalt zowat het complete
plaatje.
Ik heb aardig wat kennis op gedaan van de DT, ik kan daarom dan ook gewoon gemakkelijk vast stellen wat wel, wat niet, maar zo als het is is dit heus geen schande en staat daar een
fijne scooter

De gebruikte maxxis banden van de DT vond ik persoonlijk dan niet zo geweldig, het
zou mooi zijn als kawasaki er compleet andere banden op zou zetten,
haha ....dat is een leuk detail om later even te checken, alleen denk ik nu al op het filmpje
het zelfde profiel te herkennen...oops

Mvg WE Jan

p.s.
vario deksel/windscherm is ook eigen style kawa, het komt er in het kort op neer dat alles wat je
niet ziet al bestond.

Edit:
Net even de Eicma youtube in vol HD bekeken op '2.33 min' spot ik links aan bovenkant spatboard ook de eerste 2 letters "MA" van de voor mij reeds bekende Maxxis band hehe :Y

e5kh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kawasaki maakte al zelf scooters en blokken alleen voor de Azieatische markt. Dus ik denk dat het gewoon een eigen blok is. Luchtfilterbak is wel zo te zien het zelfde maar luchtfilterbakken maken ze niet zelf, niemand niet. Dat is een eigen fabrikant. Zelfde als met fietsen van Gazelle, die maken ook niks zelf, Simano derailleur is ook niet van Gazelle of Batavus en spatborden maken ze ook niet zelf. Het fiets frame van hun worden in Azie gelast, word alleen in Dieren in elkaar gezet!!!!! EEN bedrijf die alle fiets kabels maakt, spaken zijn ook niet van Gazelle. Gaat zo maar door. Dat geld ook voor de Motor en Auto branche. Dus gewoon een eigen Kawasaki scooter.
 
haha nondanju zeg bekend frame en plaatje
voor de rest ziet het er gelikt uit en vindt juist die zilveren afdekplaat op stuur erg mooi,
zelfs subliem zo met dat ingelegde zwart.... kan je al weer zien wat smaken verschillen.
Maarruu volgende maand of maand daarna ga ik mijn nieuwe Kymco blok rijden, wellicht dat Kawasaki over een paar jaar de rechten koopt van dat onderstel, tegen die tijd koop ik mogelijk weer wat anders.

Cheers Jan
 
Laatst bewerkt:
haha nondanju zeg bekend frame en plaatje
voor de rest ziet het er gelikt uit en vindt juist die zilveren afdekplaat op stuur erg mooi,
zelfs subliem zo met dat ingelegde zwart.... kan je al weer zien wat smaken verschillen.
Maarruu volgende maand of maand daarna ga ik mijn nieuwe Kymco blok rijden, wellicht dat Kawasaki over een paar jaar de rechten koopt van dat onderstel, tegen die tijd koop ik mogelijk weer wat anders.

Cheers Jan

Bling-bling afwerking is oozo misleidend, te schade gevoelig en extra onderhoud.
Zal het eerst in het echt gaan zien, maar weet nu al dat het gelikt er uitziet onder de juiste belichting in de showroom.

Haha, je staat al te popelen om je G5SC op zijn staart te trappen.

Btw, alles achter de rug en okidoki.
 
Laatst bewerkt:
ow uh, paar maanden terug al helemaal compleet uit de kosten + bonus, merkwaardig iets maar heeft me alleen maar opgeleverd, vandaar nu ook dat treetje hoger, alhoewel het zo maar 2 treetjes kunnen zijn,
ik weet namelijk niet eens precies wat ik ga betalen haha, heb wel al 600 aanbetaald, de rest
staat standby... ik schat dat hij zo'n 7 duizend zal kosten, en dat is dan zonder de extra fratsen die ik heb mee besteld... je komt hem later vanzelf wel tegen op het forum.

Cheers WE Jan
 
Laatst bewerkt:
Nee, klopt, Kymco blok ligt alleen in de BMW scooter, BMW zal toch zeker wel eisen gesteld hebben.??!! BMW gaat niet over een nacht ijs. Kan denk geen brommerblokje vergelijken met een motorblok, die veel langer mee moet gaan, Zit toch nog echt wel prijs en kwaliteit verschil tussen een Yamaha Xerox en een Kymco Runner/?

Runner is van Gilera niet Kymco.
 
ow uh, paar maanden terug al helemaal compleet uit de kosten + bonus, merkwaardig iets maar heeft me alleen maar opgeleverd, vandaar nu ook dat treetje hoger, alhoewel het zo maar 2 treetjes kunnen zijn,

Ik bedoel hoe het nu met jou gaat.

ik weet namelijk niet eens precies wat ik ga betalen haha, heb wel al 600 aanbetaald, de rest
staat standby... ik schat dat hij zo'n 7 duizend zal kosten, en dat is dan zonder de extra fratsen die ik heb mee besteld... je komt hem later vanzelf wel tegen op het forum.

Cheers WE Jan

Heb zo een vermoeden dat ik je wel voorbij zal zien rijden in omgeving 023 & 020.

media_xll_5942879.jpg


Een geel/zwart zal wel een uniek exemplaar worden/zijn in NL
 
haha ja herstel operatie 'tibia osteotomie' gaat ook wel aardig, zal volgende maand weer een X-ray laten maken om bot groei van mijn onderbeen te controleren, de pest is bot wat is doorgezaagd en weer moet aangroeien kun je niet extra stimuleren het is gewoon een kwestie van tijd +/- 9 maanden, ben nu halverwege. rij wel al lang weer auto en sinds kort brommertje.

Goed mogelijk idd, in 023 en 020 en dan vooral veel in de city, ja en idd, die kleur kan niet missen,
grappig detail is dat die kleur haast niet door ging om dat Taiwan in eens had besloten die alleen voor domestic te serveren... moest toen hals over kop binnen 24 uur een andere kleur kiezen... plots komt er zo'n 2 weken later in eens een mailtje dat de strategie was gewijzigd en dat geel ook op verzoek buiten domestic kon worden geleverd.
Sorry voor de of topic..terug na de Kawasaki J300, mocht iemand er ooit een kopen dan heb ik nog
wel wat spullekes te koop haha 3X Hiflo oliefilter 1 nieuwe rvs pijp en DNA luchtfilter, Lucas TRW remblokken en nog wat ander klein spul.

Met vriendelijke groet,

WE Jan
 
Laatst bewerkt:
Hoi Copper Copper; Ik heb ook gekeken net bij de filmpje, rond de een minuut, maar er staat zeker geen KYMCO, maar KWANG YANG MOTORS engine. Dus GEEN KYMCO!!!!!!!!!!!!!!!! Moet je je beeld maar inzoemen. Mooie scooter, die KAWA.
 
Tuurlijk, je garantie, de klantservice, de dealernetwerk is gewoon van Kawa.

Helaas voor Kawa is haar naam niet zo groots om zomaar de Kymco DT300 te herstylen met een meerprijs van minimaal 500€. Dat gaat het echt niet worden in landen als in Spanje en Italië waar de DT300 heel goed verkoopt. Dus zal Kawa her en der andere materiaal keuze hebben genomen (bijv. vulling in de zadel) en naar Kawa norm de afwerking van de carrosseriedelen hebben doorgevoerd.
 
Klepspeling elke 5000 controleren of stellen, no good, mits makkelijk te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ja ach,bij mij is het ook elke 8 k maar in de praktijk is hij nu 2 x gecontroleerd in 17000 km maar is nog nooit begesteld hoeven worden dus ach.....
 
Klepspeling elke 5000 controleren of stellen, no good, mits makkelijk te doen.

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat bij dit type dit zeer makkelijk te doen is.
Zodra je de binnenbak van de buddyseat eraf hebt tref je een zeer net
opgezette en overzichtelijke ruimte aan waar binnen je je klusje prima kan uitvoeren.
Met koffie erbij ben je dan ook met zo'n 30 minuten wel weer klaar.
Kleppen stonden bij mij met 5k nog goed en eigen vervroegde re-check op 8k idem.



Cheers WE Jan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan